اصفهان؛

طنین صبح جمعه کاشونی از دیار چهلحصاران

نوای گرم صبح جمعه کاشونی از عروس باغ‌های ایرانی در کاشان دیار چهلحصاران شنیده‌می‌شود.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت:پنجمین صبح جمعه کاشونی در قالب همایش پیاده‌روی خانوادگی در صبح روز جمعه نخستین روز از ماه بهمن و آغاز دومین ماه فصل زمستان از مجموعه تاریخی باغ فین به مقصد پارک جنگلی چهلحصاران برگزار می شود.

سجاد مظفری‌تبار با تاکید بر انجام این ورزش همگانی به مناسبت 29 دیماه روز «هوای پاک» گفت: خانواده‌ها و شهروندان کاشانی از ساعت 8 و سی دقیقه صبح رو ز جمعه یکم بهمن‌ماه با حرکت از مجموعه تاریخی باغ فین پیاده‌روی خانوادگی را آغاز می‌کنند.

وی، با اشاره به سرویس‌دهی رایگان تردد شهروندان از مراکز اصلی مختلف شهر برای شرکت در همایش افزود: میدان 15 خرداد، فرهنگسرای علامه فیض کاشانی، فین بزرگ، شهرک خاتم الانبیاء و پارک نرگس از ایستگاه‌های پیش‌بینی برای نقل و انتقال شهرو ندان کاشانی است.

به‌گفته‌وی،ایجاد موج نشاط و شادابی در جامعه، تقویت انگیزه ورزش همگانی در شهروندان، ترویج و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست، تبیین ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش صبحگاهی در حوزه سلامت شهروندی، آشنایی بیشتر شهروندان با مفاهیم هوای پاک، محیط زیست سالم و زمینی عاری از آلاینده‌های زیست محیطی از جمله اهداف برگزاری این برنامه فرهنگی ورزشی است.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان،افزود:اجرای نمایش طنز با محوریت روز هوای پاک و با رویکرد نشاط همگانی، اجرای موسیقی مذهبی، برگزاری مسابقات پدر و فرزند و اهدای جوایز نفیس به شرکت کنندگان از جمله برنامه‌های تدارک‌دیده شده برای پنجمین صبح جمعه کاشونی است.

مظفری‌تبار، اظهارداشت:همایش پیاده روی خانوادگی پنجمین صبح جمعه کاشونی به همت معاونت ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان توسط فرهنگسرای علامه فیض کاشانی این سازمان و با همکاریشرکت پاک پلاستیک،شهرداری منطقه چهار، سازمان اتوبوسرانی و هیات ورزش‌های همگانی برگزار می شود .




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.