نتایج یک نظرسنجی؛ کلینتون به راحتی می‌تواند در انتخابات شهرداری نیویورک پیروز شود

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که اگر هیلاری کلینتون نامزد شهرداری نیویورک شود، به راحتی رقبای خود را شکست خواهد داد.


به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، نتایج یک نظرسنجی که روز چهارشنبه در آمریکا منتشر شد نشان می دهد که اگر هیلاری کلینتون نامزد شهرداری نیویورک شود، به راحتی رقبای خود را شکست خواهد داد.

نتایج این نظرسنجی که توسط دانشگاه کوئینیپیاک صورت گرفته حاکی از آن است که اگر هیلاری کلینتون نامزد شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نامزد انتخابات شهرداری نیویورک شود، با کسب چهل و نه درصد آرا، بیل دو بلازیو شهردار کنونی را  شکست می دهد. در این نظرسنجی بلازیو  سی درصد آرا را کسب کرده است.

اما اگر هیلاری کلینتون که در رقابت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از دونالد ترامپ جمهوری خواه شکست خورد، برای تصدی سمت شهرداری بزرگ ترین کلانشهر آمریکا اقدام نکند، بلازیو به رغم کارنامه نسبتا ضعیف خود در سالهای گذشته، به علت نداشتن رقیب جدی بار دیگر در سمتش ابقا خواهد شد.

تیم مالوی، نایب رئیس کوئینپیاک در تفسیر نتایج این نظرسنجی اعلام کرد مردم نیویورک بیل دو بلازیو را نمی پرستند اما اگر هیلاری کلینتون در انتخابات شهرداری نیویورک نامزد نشود، انتخاب بهتری از او نخواهند داشت.

نتایج این نظرسنجی در حالی در آمریکا منتشر شده است که در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر نامزدی احتمالی هیلاری کلینتون در انتخابات شهرداری نیویورک منتشر شده است.

هر چند ناظران سیاسی و نزدیکان وزیر امور خارجه پیشین آمریکا این شایعات را رد می کنند، اما خود هیلاری کلینتون که از زمان انتخابات ریاست جمهوری کمتر در انظار عمومی ظاهر شده، برای پایان دادن به این شایعات هیچ واکنشی نشان نداده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار