تبریز ؛

جذب 52 درصد تسهیلات رونق تولید در آذربایجان شرقی

52 درصد تسهیلات رونق تولید در آذربایجان شرقی جذب شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 52 درصد، معادل سه هزار و 718 میلیارد و 396 میلیون ریال تسهیلات مربوط به طرح رونق تولید در این استان جذب شده است.

حسین نجاتی در جلسه رفع موانع تولید و اشتغال شهرستان چارایماق، افزود: تاکنون 525 واحد در قالب تسهیلات طرح رونق تولید تسهیلات فوق را دریافت کرده و اعتبارات باقی مانده از این محل افزون بر سه هزار و 150 میلیارد ریال است.
وی، مجموع پرداختی مستقیم بانک ها به طرح های یاد شده را 471 واحد با اشتغالزائی 12 هزار و 537 نفر اعلام کرد.
نجاتی، تعداد واحدهای معرفی شده به بانک ها برای دریافت تسهیلات رونق تولید را یکهزار و 359 واحد اعلام کرد که از این جهت آذربایجان شرقی رتبه ششم کشوری در پرداخت ها را دارد.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 269 واحد به میزان 20 درصد کل معرفی شده در سیستم بانکی در مرحله عقد قرارداد با بانک ها انباشت شده است و 517 واحد شامل 38 درصد معرفی شده ها نیز در مرحله ارجاع به شعبه است.
نجاتی اضافه کرد: 37 درصد کل ثبت نامی ها برای دریافت تسهیلات فوق حائز شرایط بوده و به بانک ها معرفی شده اند که از این رقم 17 درصد در داخل شهرک ها و 83 درصد در خارج شهرک ها مستقر هستند.
به گفته وی، 40 درصد ثبت نامی ها در بخش صنعت و 60 درصد در بخش کشاورزی است.
نجاتی گفت: 12درصد طرح های معرفی شده از بانک ها حائز شرایط شناخته نشده و عودت داده شده است.

شهرستان چاراویماق با حدود 35 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است .

اتمام خبر / ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار