وزیر کشور:

عوامل وقوع حادثه پلاسکو تهران باید مشخص شود

رحمانی فضلی با ابراز تاسف از وقوع آتش سوزی در ساختمان پلاسکو تهران گفت: علت آتش سوزی در این ساختمان باید حتما به صورت جدی پیگیری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ وزیر کشور گفت :علت وقوع این حادثه باید با کمک همه دستگاه های اجرایی حاضر در محل بررسی و عوامل این حادثه مشخص شود و اگرواقعا قصوری یا تقصیری در کار بوده حتما مورد رسیدگی واقع خواهد شد.

رحمانی فضلی گفت: از لحظات اول که این حادثه رخ داد مدیران و مسئولان مدیریت بحران استان تهران در جریان واقعه قرار گرفتند و نیروهای امدادی و آتش نشانی در مراحل اولیه آتش سوزی خودشان را به محل رساندند و در یک مرحله هم آتش را کنترل کردند اما با توجه به وضع محل، آتش سوزی دوباره ادامه پیدا کرد و منجر به ریزش شد.

وی افزود: از همان دقایق اولیه دستورات لازم به استاندار، فرماندار و شهردار تهران داده شد و خوشبختانه همه در محل حاضر بودند و هم چنان هستند.

وزیر کشور اظهار داشت: در حال حاضر مهمترین مسئله بحث امداد رسانی و نجات کسانی است که احتمال می رود زیر آوار هستند.

وزیر کشور افزود:رئیس جمهوری از دقایق اولیه حادثه مرتب در جریان حادثه بود و پیگیری مستمری داشتند و دستورات لازم را صادر کردند و امیدواریم بتوانیم به سرعت کار امداد رسانی را به انجام برسانیم تا خدای ناکرده افرادی دچار حادثه بزرگ نشوند.

رحمانی فضلی اضافه کرد: این حادثه نشان داد که رعایت استاندارد ها بسیار مهم است و همه باید تلاش کنیم موارد ایمنی و استاندارد های ساخت و ساز رعایت شود.

وی گفت: دوسال قبل هم که حادثه مشابهی در این منطقه رخ داد وزارت کشور رسما به همه دستگاه های مرتبط نامه نوشت و بر لزوم رعایت استانداردها تاکید کرد.

وزیر کشورگفت: درخواست ما از همه مردم عزیز و اماکنی که احتمال حادثه در آنها وجود دارد این است که موضوع حادثه را جدی بگیرند هرچند احتمال آن ضعیف باشد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۱۶ ۰۱ بهمن ۱۳۹۵
ساختمان پوسیده بود