ارتقای سلامت برنامه وزارت بهداشت برای جلوگیری از مصرف دخانیات

قائم مقام وزیر بهداشت گفت: وزارت بهداشت طرح ارتقای سلامت و آگاه سازی دانشجویان علوم پزشکی را برای جلوگیری از مصرف دخانیات در نظر دارد.

ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به استعمال دخانیات در بین دانشجویان علوم پزشکی اظهار داشت: متاسفانه امروز استعمال دخانیات از سنین پایین و در میان دانشجویان دانشگاه‌های کشور شروع می‌شود که این مساله در خصوص دانشجویان علوم پزشکی برای وزارت بهداشت از اهمیت بالایی برخوردار است.

حریرچی بیان کرد: در بحث دخانیات وزارت بهداشت برنامه خاصی را برای دانشجویان وزارت علوم و وزارت بهداشت دارد و سعی در پیشگیری این موضوع و استعمال دخانیات به وسیله پزشکان آینده کشور می‌کند.

وی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های مهم وزارت بهداشت در خصوص استعمال دانشجویان رشته پزشکی آگاه سازی این افراد نسبت به آثار مخرب سیگار و مواد دخانیات است تا دانشجویان با دید باز از این اقدام نا شایس خود داری کنند.

قائم مقام وزیر بهداشت گفت: وزارت بهداشت در زمینه ارتقای سطح دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی برنامه ویژه‌ای از جمله برگزاری کارگاه‌های آموزشی با هدف افزایش سطح سلامت این افراد دارد.

وی گفت: وزارت بهداشت پیشگیری بهتر از درمان می‌داند و در همین راستا برای جلوگیری استعمال دخانیات به وسیله دانشجویان علوم پزشکی و پیشگیری آنها از این اقدام برنامه ریزی‌های خوبی را مد نظر دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار