نويسنده فيلمنامه «آذر» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

توفیق اجباری نصيبم شد/ امیدوارم دیگر تکرار نشود!

علی اصغری فیلمنامه نویس «آذر» از جزئیات همکاری با اولین تجربه بلند سینمایی محمد حمزه‌ای گفت.

توفیق اجباری نصيبم شد/ امیدوارم دیگر تکرار نشود!
علی اصغری فیلمنامه‌نویس در خصوص همکاری با فیلم سینمایی «آذر» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: نویسندگان این کار احسان بیگلری و پریسا هاشم‌پور، تهیه کننده نیکی کریمی و کارگردان محمد حمزه ای هستند. این نام‌ها را بردم که بگویم همه آنها از دوستانم هستند و من در موقعیت توفیق اجباری قرار گرفتم!
 
وی افزود: «آذر» قصه‌ای انسانی و بسیار ظریف دارد که جزو سلایق من بود. تا جایی احسان بیگلری و پریسا هاشم پور با جان و دل مایه گذاشتند اما از جایی چون بحث سلیقه به ميان آمد، با پیشنهاد این دو نفر درگیر ماجرا شدم. کار بازنویسی شد اما به نظرم در کل جزو فیلم های خوب امسال است و امیدوارم دیده شود.

اصغری با اشاره به حرف فیلم عنوان کرد: «آذر» می گوید به هر قیمتی نباید یک زندگی را ادامه داد.

نویسنده «آبنبات چوبی» اضافه کرد: این فیلم دارای روايتی ساده است. عجیب و غریب و دارای سبک خاصی نیست تا بتواند با مخاطب ارتباط برقرار کند.
 
این فیلمنامه‌نویس درباره اظهار نظر نیکی کریمی به عنوان بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان فيلم در جريان نگارش قصه گفت: بارها گفتم سینما کار جمعی است. کریمی نزدیک به سی سال تجربه دارد. قطعا می تواند به خیلی ها کمک کند؛ پس اینکه با همفکری به یک نتیجه برسیم مهم است.

اصغری تصریح کرد: «آذر» کار مورد علاقه من بود اما امیدوارم دیگر چنین تجربه‌ای نداشته باشم؛ چون ماندن بین سه نفر دوست و همکار بسیار سخت است. باید مواظب باشید همزمان با پیشرفت کار هیچکدام ناراحت نشوند.

اصغری در پاسخ به این سوال که منتظر دیدن کدام یک از فیلم های جشنواره است، گفت: «بدون تاریخ بدون امضاء» و «سد معبر».
 
 
انتهای پیام 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.