شهرداری ها راه شیمیدر را ادامه می دهند

تیم بسکتبال شیمیدر تهران به حواشی خود در لیگ پایان داد اما شهرداری ها راه آن ها را ادامه می دهند.

خداحافظی حواشی شیمیدر و سلام شهرداری ها  //ویرایش///به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:هفته هفتم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال با برگزاری 5 دیدار به پایان رسید.اما حواشی نیز در پی داشت.تیم شیمیدر تهران در لیگ امسال از نظر حاشیه حرف اول را می زد اما حالا جای خود را با شهرداری ها (تیم های شهرداری گرگان و شهرداری اراک) عوض کرده است.

غیبت سرمربی شهرداری گرگان برابر پتروشیمی بندرامام

تیم شهرداری گرگان از نخستین روز شروع لیگ وارد بحران شده و همچنان با مشکلات عدیده ای دست پنجه نرم می کند. در هفته ششم لیگ ایزدپناه سرمربی تیم، عذر یکی از بازیکنان خارجی خود به نام رائول مارشال را به علت عملکرد نامناسبش خواست. اما عصر امروز در دیدار با پتروشیمی بندرامام خود سرمربی حضور نداشت. به گفته زمان حسینی مربی تیم شهرداری گرگان، ایزدپناه به علت سرماخوردگی و همچنین هدایت تیم ملی نوجوانان در تهران است و  نتوانسته در دیدار با پتروشیمی حضور داشته باشد این در حالی است که هواداران شهرداری گرگان در چند هفته اخیر  به علت عملکرد نامناسب ایزدپناه خواستار جدایی وی از تیم شده بودند.

مشکلات مالی شهرداری اراک و اعتراض بازیکنان

تیم شهرداری اراک لیگ را به خوبی آغاز کرد اما در چند هفته اخیر به علت پرداخت نکردن مطالبات بازیکنان دچار مشکل شده و چهار بازی اخیر خود را واگذار کرده است. در هفته ششم لیگ شهرداری اراک در خانه خود به مصاف شهرداری کاشان رفت و مهره های مهم تیم شهرداری اراک به نشانه اعتراض در نیمه نخست به میدان نرفتند در نیمه دوم حامد آفاق و اصغر کاردوست مهره های تاثیر گذار وارد میدان شدند و توانستند عملکرد خوبی داشته باشند اما در نهایت بازی را با نتیجه 98 بر 79 واگذار کردند. شاگردان کسایی پور امروز هم در تهران به مصاف دانشگاه آزاد رفتند و فقط دو بازیکن خارجی شهرداری اراک به زمین نرفتند اما باز هم شکست را در خارج از خانه تجربه کردند.

حال باید دید این دو تیم در دو هفته ای که لیگ برتر به علت بازی های غرب آسیا تعطیل است می تواند مشکلات خودر ا حل کند یا خیر؟

انتهای پیام/










اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار