احتمال درگیری هواداران و مخالفان ترامپ در روز تحلیف/واشنگتن به یک دژ نظامی تبدیل شده است

در آستانه برگزاری مراسم تحلیف ترامپ، آمریکایی‌ها در حال تدارک تظاهراتی گسترده و اعتراض‌آمیز هستند. ‏

 احتمال درگیری هواداران و مخالفان ترامپ در روز تحلیف/واشنگتن به یک دژ نظامی تبدیل شده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از رویترز، در آستانه برگزاری مراسم تحلیف «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا، مردم این کشور برای برگزاری تظاهرات گسترده و گردهمایی‌های اعتراض‌آمیز آماده می‌شوند. تاکنون ‏سابقه نداشته است که ‏یک رئیس‌جمهور منتخب در آمریکا، ‏پیش از آن که ‏کار خود را به طور ‏رسمی آغاز کند، تا این ‏اندازه در بین مردم ‏کشورش منفور باشد.

در ‏آستانه مراسم تحلیف ‏ترامپ که قرار است ‏فردا (جمعه) انجام ‏گیرد، شهر واشنگتن، به ‏علت عدم محبوبیت بیش ‏از حد دونالد ترامپ‏، اکنون به یک دژ نظامی ‏تبدیل شده است. 
در همین راستا، پلیس ‏واشنگتن خود را برای ‏حضور حدود 900 هزار ‏نفر معترض به دونالد ‏ترامپ و افرادی که می ‏خواهند در مراسم تحلیف ‏وی حضور ‏داشته باشند، آماده می ‌کند. این میلیاردر و ‏بازرگان آمریکایی که ‏اکنون قرار است در سمت ‏رئیس جمهوری زمام امور ‏آمریکا را در دست گیرد، ‏با اظهارات و سبک ‏زندگی‌اش مردم این ‏کشور را  به دو دسته تقسیم ‏کرده است.
 ‏
حدود ‏‏28 هزار مامور پلیس ‏برای تامین امنیت ‏واشنگتن، به حالت آماده‌باش درآمده‌اند. 

حدود 30 انجمن برای ‏برگزاری تظاهرات و ‏گردهمایی های اعتراض‌آمیز پیش و پس از مراسم ‏تحلیف مجوز گرفته‌اند؛ اما به احتمال زیاد ‏تظاهرات و گردهمایی ‌های اعتراضی بدون مجوز ‏دیگری نیز علیه ریاست ‏جمهوری دونالد ترامپ ‏در واشنگتن انجام ‏خواهد گرفت.‏

‏در آستانه مراسم تحلیف ‏دونالد ترامپ گروه‌هایی ‏در حمایت از وی نیز در ‏واشنگتن، حضور خواهند ‏داشت و به همین علت ‏ممکن است درگیری‌هایی ‏میان هواداران و ‏مخالفان وی در پایتخت روی دهد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عبدیان زیدی
۱۳:۳۵ ۰۱ بهمن ۱۳۹۵
ترامپ وارد کاخ سفید نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۵
ان شاءالله کاخ سفید را حسینیه خواهیم کرد.
آخرین اخبار