رونمایی از جدیدترین انیمیشن‌های «دیرین دیرین»

طبق هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان جشنواره طنز سوره، قرار است تا تعدادی از جدیدترین انیمیشن‌های «دیرین دیرین»، درحاشیه نشست تخصصی جشنواره به نمایش در آید.

جمعه/ شب/ ديرين ديرينبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، محمد ابوالحسنی تهیه كننده پویانمایی «دیرین دیرین»، از حضور عوامل گروه در نشست تخصصی طنز نهمین جشنواره طنز سوره خبر داد.
 
وی دراین خصوص گفت: قرار است تا در این نشست كه روز سه شنبه 3 بهمن ساعت 18 در حوزه هنری برگزار می شود به همراه علی درخشی (كارگردان)، محمدرضا علیمردانی (صداپیشه) و جمعی دیگر از عوال این پویانمایی با مخاطبان این جشنواره به گفت‌وگو بپردازیم.
 
ابوالحسنی در خصوص محورهای مورد بحث در این برنامه هم این طور بیان داشت: قرار است تا در این نشست، نحوۀ شكل گیری پویانمایی «دیرین دیرین» را كه پیش تولید آن در سال های 92 تا 94 اتفاق افتاد، برای مخاطبان شرح دهیم و  تجارب خود را در اختیار  كسانی كه تازه در ابتدای فعالیت هنری خود هستند قرار دهیم.
 
وی به تولید 800 قسمت از این انیمشین و مخاطب میلیونی آن اشاره كرد و اظهار داشت: از آنجایی كه كمبود طنز و خنده در جامعه ما بیش از پیش احساس می شود، گروه ما سعی كرد تا با تولید این انیمیشن مسائل روز جامعه را با نگاهی متفاوت به مردم نشان دهد تا اندكی خنده بر لبان آن ها جاری شود.
 
تهیه كننده این انمیشین طنز، جشنواره هایی مثل طنز سوره را كه فرصتی برای مخاطبان و فعالان این رشته فراهم می آورد هم غنیمت شمرد و گفت: به نظر من این جشنواره در نوع خود بزرگ ترین رویداد طنز كشور به حساب می آید كه طنز پردازان بسیاری را گرد خود جمع می آورد و فرصتی است تا در كمبود فضاهای این چنینی فعالان این رشته به تولید ارائه آثار خود بپردازند.
 
وی در پایان  بیان كرد: طبق هماهنگی های انجام شده، قرار است تا تعدادی از جدیدترین انیمیشن‌های «دیرین دیرین» كه هنوز منتشرنشده  است، در این نشست برای مخاطبان نهمین جشنواره طنز سوره به نمایش درآید.
 
گفتنی است از دیگر برنامه های این نشست، حضورطنزپردازانی چون ناصر فیض، اسماعیل امینی، سید علی میرفتاح،  امید مهدی نژاد، عباس حسین نژاد و محمدحسین نیرومند است كه پیرامون موضوعاتی برای مخاطبان صحبت می كنند. اهدای دو كتاب طنز «فستیوال خنجر» اثر سید حسن حسینی و «طنز6» اثر منوچهر احترامی به حاضران از دیگر برنامه های این نشست عنوان شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار