افتتاح دو طرح در چاراویماق

استاندار آذربایجان شرقی در سفر به چاراویماق دو طرح را در این شهرستان افتتاح کرد.

افتتاح دو طرح در چاراویماقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛این طرحها شامل واحد پرورش ماهی با ظرفیت 20تن در هر دوره با سرمایه گذاری افزون بر 350 میلیون تومان و کارگاه تولید لباس با هزینه 150میلیون تومان بود.
جبارزاده همچنین در جلسه کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید واشتغال ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی آذربایجان شرقی که در چاراویماق تشکیل شد با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران تاکید کرد:هیچ مدیر یا مسئولی نباید موجب نارضایتی سرمایه گذار شود واگر چنین باشد با مسئول مربوطه به شدت برخورد میشود.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نگاه ویژه مدیریت استان به شهرستانهای کمتر توسعه یافته ، یکی از بخش های مهم برای توسعه شهرستان چاراویماق را بخش معدن دانست و افزود : مسئولان ذیربط در حال بررسی معادن موجود در شهرستان هستند تا با دعوت از بخش خصوصی وسرمایه گذاران بتوانیم در توسعه وابادانی این شهرستان قدمهای مثبتی برداریم.
بلال زاده فرماندار چاراویماق هم از تعلل بانکهای عامل این شهرستان در اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران انتقاد کرد و خواستار حل مشکلات ناحیه صنعتی این شهرستان شد.
امینی نماینده مردم چاراویماق وهشترود نیز به ظرفیتهای توسعه چاراویماق به ویژه در بخشهای معدنی وگردشگری اشاره و بر تسریع در تکمیل جاده میانه - میاندواب به عنوان یکی از شاهراههای توسعه شهرستان تاکید کرد.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار