تام کاتن: برجام مرده است!

سناتور ایران‌ستیز آمریکایی در گفتگو با واشنگتن اگزمینر، اظهار داشت: ترامپ برجام را پاره نخواهد کرد، اما فشارها را بر ایران افزایش خواهد داد.

تام کاتن: برجام مرده است!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از وبسایت واشنگتن اگزمینر، «تام کاتن» سناتور جمهوری‌خواه ایالت آرکانزاس، در یک مصاحبه اختصاصی با این وبسایت خبری گفت: "ترامپ توافق هسته‌ای ایران را پاره نمی‌کند اما با قدرت و سختگیری بیشتری آن را اجراخواهد کرد. با این حال، به عقیده من برجام مرده است و این رویکرد نیز باعث نجات آن نخواهدشد."

وی که یکی از سرسخت‌ترین مخالفان توافق هسته‌ای ایران در کنگره آمریکا به شمار می‌رود، در ادامه این مصاحبه مدعی شد ایران تاکنون بارها توافق هسته‌ای را نقض کرده و تنها واکنش نشان ندادن دولت اوباما باعث زنده ماندن آن شده است. 

کاتن در بخش دیگری از مصاحبه خود پیش‌بینی کرد که ایران تن به اجرای دقیق برجام از سوی دولت ترامپ نخواهد داد و دولت جدید آمریکا در نهایت خواهد توانست قدرت‌های جهانی دیگر را به پذیرش نقض برجام از سوی ایران متقاعد کند.

این سناتور افراطی جمهوری‌خواه در پایان مدعی شد دولت ترامپ برخلاف دولت اوباما در برابر سیاست‌های منطقه‌ای ایران و مانوردهی قایق‌های آن در نزدیکی ناوهای آمریکایی خواهد ایستاد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار