جابجایی برخی از پروازها به سمت عتبات عالیات/ اعلام تاریخ های جدید اعزام

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: برخی پروازهای سفر عتبات به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت در کاروان های عادی در برخی از تاریخ ها لغو شد که زمان جدید اعزام از سوی ستاد به دانشگاهیان اطلاع رسانی می شود.

جابجایی برخی از پروازها به سمت عتبات عالیات/ اعلام تاریخ های جدید اعزاممحمد رضا فقیهی رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو باخبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تعدادی از پروازها به سمت عتبات عالیات به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت در کاروان های عادی در برخی از تاریخ ها لغو شد و زائران پروازهای لغو شده در تاریخ های جدید که از سوی ستاد به دانشگاهیان اطلاع رسانی می شود، به این سفر معنوی مشرف می شوند. 

وی ادامه داد: هر پرواز به سمت عراق شامل چندین کاروان از زائران عادی و دانشگاهی است و اگر ظرفیت پرواز تکمیل نشود، این پروازها توسط شرکت شمسا لغو یا جابجا می شود.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بیان کرد: دانشگاهیانی که به صورت پروازی به عتبات عالیات اعزام می شوند و تاریخ اعزام آنها با جابجایی مواجه شده، با تاخیر چند روزه یا چند روز زودتر به عتبات اعزام می شوند.

فقیهی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته ستاد با سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا، تاریخ های جدید به زوار دانشگاهی تعلق گرفت که توسط دفاتر ستاد در سراسر کشور به زائرین اطلاع رسانی می شود.

وی تصریح کرد: این جابجایی خللی در روند اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات وارد نمی کند و تمام برنامه ریزی های انجام شده برای اقامت دانشگاهیان در شهرهای مقدس کشور عراق انجام شده است.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان یادآورشد: اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از روز اول بهمن ماه سال جاری آغاز و تا اردیبهشت ماه سال 96 ادامه دارد و در این مدت بیش از 16 هزار دانشگاهی کربلایی می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار