شرکت اپل:

تعویض باتری معیوب آیفون 6 شایعه است

شرکت اپل طی بیانیه ای اعلام کرد برای تلفن های هوشمند آیفون 6 برنامه ی تعویض باتری معیوب ندارد.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش بود که کاربران تلفن های آیفون 6 اس با نقص فنی در باتری های این سری از گوشی ها رو به رو شدند. به سبب این نقص آیفون ها به طور ناگهانی و اتوماتیک خاموش می شوند که همین باعث نارضایتی و نگرانی کاربرانش شده بود. این شرکت طی بیانیه ای اعلام کرده بود تعویض باتری های معیوب آیفون های 6 اس به صورت جهانی برگزار خواهد شد و کاربران در سراسر جهان می توانند نسبت به تعویض باتری خود اقدام کنند.

شرکت اپل بعد از بررسی های مختلف اعلام کرد تعداد اندکی از آیفون های سری 6 اس مشکل نقص در باتری هایشان را دارند. در عمل این گوشی ها هنگام به اتمام رسیدن شارژ باتری و یا حتی شارژ بیش از 50 درصد خاموش می شوند به همین جهت اپل از کاربران خواست تا گوشی های خود را به فروشگاه های معتبر تحویل دهند و باتری معیوب را رایگان تعویض کنند.

حالا پس از آیفون 6 اس نوبت به آیفون های 6 رسید انگار بازار شایعات این روزها برای اپل داغ است. اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه که آیفون های 6 هم مشکلاتی در باتری هایشان دارند اما این شرکت اعلام می کند که این اخبار شایعاتی بیش نیستند و صحت ندارند.

اپل اعلام کرد برای باتری این مدل از گوشی ها برنامه ای ندارد و آن ها شامل برنامه تعویض باتری نمی شوند.

گفتنی است؛ اگر گمانه زنی ها درست از آب درآید و آیفون 6 شما نقصی در باتری داشته باشد برای تعویض آن هزینه ای حدود 150 دلار باید پرداخت کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.