همراه با جشنواره موسیقی فجر؛

ادای احترام «محسن یگانه» به حادثه‌دیدگان ساختمان پلاسکو

محسن یگانه در شب‌های پایانی جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به روی صحنه رفت.

ادای احترام «محسن یگانه» به حادثه‌دیدگان ساختمان پلاسکو
به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن یگانه در شب‌های پایانی جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه رفت.

در ابتدای برنامه، ستاد جشنواره موسیقی فجر، در اطلاعیه کوتاهی برنامه را به حادثه‌دیدگان پلاسکو تقدیم کرد.

آهنگ اول محسن یگانه یک آهنگ پر انرژی با نام «باورم کن» بود که یگانه با خواندن همین آهنگ، روی صحنه آمد.

بعد از سلام و احوالپرسی، این خواننده یادی از آتش نشانان شهید پلاسکو کرد و گفت: «از شما می خواهم سی ثانیه ایستاده، آتش نشانانی که جانشان را در این حادثه از دست دادند، تشویق کنید.» و حاضران همین کار را انجام دادند. سپس او آرزو کرد که زنده های زیر آوار زودتر پیدا شوند.

«آخه دل من» آهنگ پرطرفداری بود که یگانه اجرا کرد و مردم از ابتدا با او همخوانی کردند. «بمون» قطعه بعدی بود که در پایان آن تکنوازی زیبایی با ویولن اجرا شد.

نواختن سازهای کوبه‌ای در ابتدای اجرای بعدی خبر از قطعه‌ای انرژیک می‌داد. یگانه و یارانش «هوایی شدی» را در این قسمت برنامه اجرا کردند.

سپس این خواننده نوازنده‌های گروهش را معرفی کرد و طبق معمول با جمله «بریم بعدی» آهنگ بعدی خود را آغاز کرد.

همخوانی هماهنگ طرفداران یگانه با اجراهای «رگ خواب این دل» و «نباشی» دیدنی و شنیدنی بود.

قبل از شروع ترانه بعدی، یگانه گفت: «شعر این ترانه را خودم نوشتم و باید بگویم که غم انگیز است، نمی دانم خودم هم تا این حد آدم غمگینی هستم یا نه». با این مقدمه او قطعه «کویر» را اجرا کرد.

او با عذرخواهی از مردم بابت این آهنگ غمگین، گفت: «آهنگ هایی که با سبک و سیاق کارهای قبلی من جور نیستند هم داریم که خیلی شاد هستند و برایتان اجرا می کنیم.»

«دوست دارم» و «سکوت» و قطعه ای که ریمیکس چهار آهنگ «نخواستم»، «نمیشه»، «عذاب» و «دلسرد» بود، اجراهای شاد بعدی این خواننده پرطرفدار بودند. پر هیجان‌ترین اجرای این کنسرت، «سکوت» بود که همخوانی و استقبال مردم را به همراه داشت.

یگانه آهنگ حسی «بیت آخر» از آلبوم حباب را نیز به اجرا گذاشت. او در این آهنگ احساسی که با نورپردازی داخل سالن هماهنگی خوبی داشت، توانایی خواندن خود را به نمایش گذاشت.

در این قسمت برنامه محسن یگانه گیتار به دست در بین نوازنده‌ها نشست که این امر مورد استقبال و تشویق مخاطبان قرار گرفت.

آهنگ شنیده شده و پرطرفدار «بهت قول میدم» که باز هم با همخوانی مردم همراه بود با خوانندگی و نوازندگی این خواننده روی صحنه رفت. یگانه در پایان آهنگ با «دوباره دوباره» گفتن‌های مردم مواجه شد که گفت: «می گویند زمان نداریم، باید سراغ بعدی برویم.»

در  قطعه «به نام من» نیز خود محسن یگانه گیتار نواخت و خواند.

حسن ختام برنامه شب گذشته که با نظر مخاطبان اجرا شد؛ آهنگ «وابستگی» بود.  


انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار