ساکنان خوابگاههای دانشجویی غیردولتی کشور به زودی بیمه می شوند

رییس هیات مدیره خوابگاه داران غیردولتی کشور از تحت پوشش بیمه قرار گرفتن ساکنان خوابگاههای خود از ترم تحصیلی آینده خبر داد.

علیرضا شوکتی رییس هیات مدیره خوابگاه داران غیردولتی کشور در گفت و گو با 
خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: یکی از کارهای در دست اقدام تعاونی خوابگاه داران، برنامه ریزی و انعقاد تفاهم برای تحت پوشش بیمه قرار گرفتن ساکنان خوابگاههای دانشجویی است.

شوکتی با اشاره به آماده سازی مقدمات این موضوع ادامه داد: طبق این تفاهم کلیه ساکنان خوابگاههای دانشجویی سراسر کشور به صورت بی نام بیمه می شوند و هزینه آن را تمام و کمال خوابگاه دار پرداخت می کند و نه دانشجویان.

رییس هیات مدیره خوابگاه داران غیردولتی کشور اظهار داشت: این تفاهم نامه با شرکت بیمه دی و بیمه ایران قبل از شروع ترم تحصیلی آینده بسته می شود و تمام خوابگاههای غیردولتی تحت پوشش بیمه حوادث قرار می گیرند تا از آن پس برای پرداخت هزینه های مختلف مثل هزینه درمانی دانشجویان ساکن مشکلی وجود نداشته باشد.

وی یادآور شد: مطابق این تفاهم، تمام دانشجویانی که هم اکنون در خوابگاههای غیردولتی ساکن هستند و آنهایی که از ترم آینده، جدیدا ساکن می شوند در طول مدت اقامت خود مشمول این طرح بیمه ای خواهند شد.

انتهای پیام/  


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.