امام جمعه مشهد:

آغاز بهمن تداعی ۵۲ سال استکبار ستیزی ملت ایران است

امام جمعه مشهد گفت: با تجربه بیش از نیم قرن استکبار ستیزی ملت شریف ایران متوجه می شویم ، امریکا جز زبان زور زبان دیگری را درک نمی کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله علم الهدی در نماز جمعه این هفته مشهد با اشاره به بهمن سال۱۳۴۳ که نخستین حرکت های استکبار ستیزی حضرت امام (ره) در مقابل رژیم پهلوی شکل گرفت ودر بهمن ۱۳۵۷ ثمره این ایستادگی در مقابل رژیم صفاک پهلوی ثمر داد وپیروزی جمهوری اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب محقق شد.

وی ضمن تاکید به برگزاری هر چه بهتر جشن های انقلاب در امسال ، افزود: بهتر است جشن های انقلاب امسال تا بیست بهمن انجام شود،ودر ۲۰ بهمن که شروع دهه فاطمیه (س) است ،حرمت این ایام معنوی حفظ شود.

خطیب جمعه مشهد خاطرنشان کرد: ما در ایران اسلامی همه طور تجربه داریم، تجربه نرمش با امریکا زمینه شیطنت امریکا را فراهم می کند،همانطور که در زمان مذاکرات انواع شیطنت ها را بکار برد،اکنون نیز برخور قاطع در مسئله برجام لازم است.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه امریکا برای دستیابی به منافع اش، کمترین زمان را هدر نمی دهد،برای همین دولت قبلی امریکا به دولت فعل ش می گوید تا می توانید سختگیری بیشتری برای ایران انجام دهید،ایا اکنون دنیا به تیم هسته ی ایران نیش خند نمی زند،که این طور ساده لوحانه بازیچه قرار گرفته،و قبول نمی کند که اشتباه رفته وگول خورده،ودر تجربه تلخ چه سرمایه کذاری عظیمی در بخش هسته ی اسیب دید.

وی با اشاره به توصیه های مکرر رهبری در خصوص هوشیاری درخصوص مذاکره با امریکاه ورهنمودهای امام (ره) از روز اول انقلاب که همواره مسئولین را نسبت به دسیسه های استکبار جهانی هشدار داد،گفت: مدیران دولت باید تدابیر درست را برای پیشبرد حکومت اسلامی در دستور کار خود قرار دهند،چرا که اثار سهل انگاری وکوتاهی مسئولین،فشارهای سنگین اقتصادی ، اجتماعی وفرهنگی است،که مردم دارند، هم اکنون تاوان ان را میدهند.

امام جمعه مشهد، در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز ناراحتی به حادث روز گذشته تهران، وجان فشانی ماموران آتش نشانی این حادثه درد ناک را به همه ملت ایران تسلیت گفت،واظهار امیدواری کرد، که بهتره است مسئولین مربوطه پیگیر دلایل چنین حادثه دردناکی باشند.

انتهای پیام//م.ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۱ بهمن ۱۳۹۵
باید برای ایران بیشتر از اینها زحمت کشیده میشد و پیشرفت انقدر نمیشد این پیشرفتها کم هست