پیام تسلیت حزب مردم‌سالاری در پی حادثه ساختمان پلاسکو؛

مسئولان ذی‌ربط هم پاسخگو باشند و هم از وقوع حوادث مشابه پیشگیری کنند

حزب مردم سالاری در پی حادثه پلاسکو با صدور اطلاعیه‌ای، از مسئولان ذی ربط خواستار پاسخگویی شد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حزب مردم سالاری در پی وقوع حادثه پلاسکو با صدور اطلاعیه‌، شهادت جمعی از آتش‌نشانان را تسلیت گفت و از مسئولان ذی‌ربط درخواست کرد، ضمن پاسخگویی به افکار عمومی و آسیب‌شناسی نسبت به علت وقوع حادث مذکور با ایجاد تمهیداتی از وقوع حوادث مشابه پیشگیری کنند.

متن اطلاعیه به شرح زیر می‌باشند:

در آخرین روز دی ماه سال  جاری، خبری تأسف‌برانگیر آتش‌سوری و فرو ریختن ساختمان پلاسکو بار دیگر ملت سرافراز ایران و به وی‍ژه مردم شریف تهران را در بهت و حیرت فرو برد.

حزب مردم سالاری ضمن عرض تسلیت شهادت جمعی از آتش‌نشانان فداکار در خدوم که با قهرمانی تحسین ‌برانگیر خویش مظلومانه در این حادثه جان باختند و با آرزوی سلامت مصدومان حادثه از مسئولان ذی‌ربط درخواست می‌کنند: 

اولا: هر چه سریعتر پس از خاتمه‌ آواربرداری و اتمام عملیات نسبت به آسیب‌شناسی و بررسی علت وقوع حادثه به افکار عمومی پاسخگو باشند.

ثانیا: نسبت به مصدومان حادثه  و خانواده‌های معزز عزیزان جانباخته آتش‌نشان رسیدگی لازم صورت گرفته و به ویژه برای مال‌باختگانی که از پوشش بیمه‌ای برخوردار نبودند عنایت ویژه‌ مبذول گردد.

ثالثا: با ایجاد تمهیدات لازم و ارائه برنامه‌های فوری نسبت به وقوع این گونه حوادث  از هر گونه بی‌تفاوتی پرهیز نموده و با اقدامات پیشگیرانه خود میزان کار‌آمدی و جلب اعتماد عمومی را ارتقا بخشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریمیان
۱۷:۴۰ ۰۱ بهمن ۱۳۹۵
اگرفقط دوروزاین پاساژبه خاطرمسائل امنیتی بسته میشدآیاالان شاهداین حادثه ناگوارملی میشدیم؟واقعامسئول کیه؟
آخرین اخبار