این اسنک های خوشمزه را 3 سوته درست کنید+ دستورالعمل

کارشناسان آشپزی از سراسر دنیا لیستی از برترین اسنک های سالم و مقوی در سال ۲۰۱۶ را انتخاب کرده و به افراد توصیه می کنند به جای مصرف تنقلات بی ارزش از این خوراکی های آسان اما مفید کمک بگیرند.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛  اسنک ها برای رفع احساس گرسنگی و جلوگیری از ضعف قوای جسمانی بسیار مفید هستند و می توانند به عنوان یک میان وعده در کنار خوراک های اصلی مورد استفاده قرار بگیرند.

یکی از برترین اسنک ها، ساندویچی خوش طعم، متشکل از خوراکی هایی چون کرفس خرد شده، رازیانه، نان سبوس دار،  کره، پنیرBlue cheese ، روغن زیتون، پیازچه، آب لیمو ترش، نمک و فلفل است.

بهترین اسنک های جهان در سال ۲۰۱۶+تصاویر
 
برای درست کردن این اسنک به زمان زیادی نیاز ندارید، تنها کافی است نان را به کره آغشته کنید و سپس بر روی آن ورقه های پنیر آبی را قرار دهید، سپس تکه های کرفس و پیازچه را به همراه سیر بر روی آن قرار دهید و در مرحله آخر به عنوان سس روی آن ترکیب روغن زیتون، آب لیمو ترش، نمک و فلفل را بریزید.

بهترین اسنک های جهان در سال ۲۰۱۶+تصاویر

پس از حدود یک ربع ساعت در یخچال و گرفتن طعم سس و سیر این اسنک مقوی آماده مصرف است و می توانید ازطعم مطبوع آن لذت ببرید و سلامت بدن خود را حفظ کنید.

اسنک دیگر خوراکی متشکل از ماهی است که به نام Tacos شناخته می شود و یک اسنک محبوب در کشور مکزیک است.

برای درست کردن این اسنک تند و مقوی به مواد زیر نیاز دارید:

به اندازه دو قاشق غذاخوری از مواد زیر: پودر فلفل سیاه، فلفل قرمز، زیره سبز.

مقداری نمک و فلفل

به اندازه نفرات فیله ماهی سفید یا هر ماهی دلخواه و مورد طبع و علاقه اعضای خانواده از جمله ماهی سرخو اما بدون پوست.

مقداری لیمو ترش تازه، حدود ۲۰۰ گرم پنیر چدار، ۶ ساقه پیازچه، روغن سرخ کردنی از جمله هسته انگور یا روغن کلزا، خامه ترش و مقداری چیپس ذرت سایر مواد اولیه لازم برای درست کردن این اسنک مقوی هستند.

ابتدا فر را بر روی درجه ۳۵۰ درجه فارنهایت گرم می کنید، سپس فلفل قرمز و زیره را در یک ظرف ریخته فیله ماهی به همراه نمک و فلفل سیاه را به آن اضافه می کنید تا ماهی مزه دار شود.

چیپس ذرت را در یک ظرف حرارت دهید تا برشته شود و آنها را در یک ظرف برروی فویل آلومینیومی قرار دهید و برای مدت کوتاهی در فر بگذارید تا طلایی شود.

در مرحله بعد ماهی را در یک تابه توسط روغن سرخ کنید تا هر دو طرف آن برشته شود.

برای درست کردن سس هم پیازچه، پنیر، خامه ترش و سایر مواد باقیمانده را با هم مخلوط کنید، تا یک ترکیب یکدست ایجاد شود.

پس  از سرخ شدن ماهی می توانید آن را برروی تکه های نان سبوس دار یا نان ساندویچی سرو کنید و برروی آن سس پیازچه و پنیر، ترپچه و برگ های لیموترش ریخته و از طعم این اسنک تند و مقوی لذت ببرید.

منبع:nytime

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار