دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان

هدف سیاه جامگان باقی ماندن در لیگ برتر است

همامی گفت: هدف ما باقی ماندن در لیگ برتر است و برای رسیدن به امر تلاش می کنیم.

مسعود همامی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره دیدار تیم های سیاه جامگان و سایپا بیان کرد: سایپا در نیم فصل دوم تقویت شده و بازی سختی مقابل این تیم پیش رو داریم.
 
وی افزود: در 2 بازی قبلی خود مقابل ذوب آهن و پدیده فوتبال خوبی ارائه کردیم و باید بیشتر از یک امتیاز می گرفتیم. این کیفیت ثابت می کند می توانیم در دیدارهای آتی نتایج خوبی بگیریم. البته در نیم فصل دوم تمام بازی ها سخت است و نمی توان پیش بینی خاصی نسبت به نتایج تیم ها داشت. در واقع در دور برگشت تیم ها باید از تمام فرصت های خود استفاده کنند.
 
همامی ادامه داد: هدف سیاه جامگان باقی ماندن در لیگ برتر است. در این میان اگر بتوانیم رتبه تک رقمی به دست بیاوریم که خیلی هم بهتر می شود. به هر حال با وجود سختی رقابت ها تمام تلاش خود را به کار می گیریم.
 
وی درمورد این که از چه زمانی در ترکیب اصلی سیاه جامگان قرار می گیرد، تصریح کرد: به عنوان یک بازیکن وظیفه اصلی ام این است که تمرین کنم و در خدمت تیم باشم. بازی کردنم به نظر کادرفنی بستگی دارد. وضعیتم خوب است و باید ببینیم کادرفنی سیاه جامگان چه زمانی تشخیص می دهد از من استفاده کند.  
 
دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان درباره این که شانس قهرمانی کدام تیم در لیگ برتر بیشتر است، گفت: هرچند در پرسپولیس و تراکتورسازی بازی کرده ام اما شانس قهرمانی پرسپولیس را بیشتر می دانم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار