ورود دانشگاه آزاد به طرح‎های کشاورزی و گردشگری کوهبنان

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در بحث طرح‎های مورد نظر در بخش‎های کشاورزی و گردشگری ورود پیدا کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛محسن هاشمی عصر امروز در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی گفت: امام جمعه، استاندار و مردم فهیم دیار کریمان در برگزاری مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‎الله هاشمی‎رفسنجانی بسیار لطف کردند که قابل تقدیر است.

وی افزود: ایشان تا 14 سالگی در زادگاه خویش ماند و در ادامه برای کسب علوم و معارف دینی به شهر مقدس قم عزیمت کرد تا از محضر درس مراجع تقلید، علما و فضلای برجسته بهره‎مند شود.

هاشمی تصریح کرد: مرحوم پدرم در کنار درس و بحث در فعالیت‎های اجتماعی و فرهنگی شرکت می‎کرد، به نویسندگی و تحقیق مبادرت داشت و مراتب را مرحله به مرحله طی کرد تا اینکه در چارچوب مبارزاتی حضرت امام (ره) قرار گرفت.

وی با استناد به بیان رهبر معظم انقلاب افزود: آیت‎الله هاشمی‎رفسنجانی از هوش مناسبی در ابعاد اجتماعی، فرهنگی، علمی، اقتصادی و ... بهره‎مند بود.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: بنا به توصیه استاندار کرمان در راستای توسعه کوهبنان در چارچوب اقتصاد مقاومتی دانشگاه آزاد اسلامی ورود پیدا کرده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: باید در یک برنامه زمان‎بندی کوتاه‎مدت اولویت‎ها در نظر گرفته شوند تا در هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی کرمان به بحث گذاشته و همچنین در کوتاه‎ترین زمان ممکن طرح‎های مورد نظر در مباحث کشاورزی و گردشگری عملی شوند.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.