کرمانشاه؛

وجود کارشکنی های منافقین علیه نظام از ابتدای پیروزی انقلاب

امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما هراسی را در دل دشمنان و منافقین ایجاد کرده است، گفت: منافقین از ابتدای انقلاب تاکنون علیه نظام ما توطئه های فراوانی را راه اندازی کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛آیت الله محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه ظهر امروز(1 بهمن) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: ریشه بسیاری از خوبی ها در تقواست و ریشه تقوا در شناخت خداوند متعال، ائمه اطهار(علیهم السلام)، علما و بزرگان دین است.

به گفته امام جمعه موقت کرمانشاه، منافقین با دین یک تحول در جامعه منافع خود را در خطر می بینند و ابتدا از سَر دوستی به کمک افراد پرداخته و سپس با دسیسه های فراوان ضربه محکمی را به یک جامعه می زنند.

آیت الله حجتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما هراسی را در دل دشمنان و منافقین ایجاد کرده است، گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون علیه نظام ما توطئه های فراوانی راه اندازی کرده و همواره اتحاد مسلمانان را مورد هدف قرار داده اند.

خطیب جمعه موقت کرمانشاه با بیان اینکه ما در ایران اسلامی از سوی منافقین لطمه های فراوانی را مشاهده کرده ایم، گفت: منافقین و بدخواهان نظام از روش های مختلفی علیه ما کارشکنی کرده، اما خوشبختانه وحدت لازم موجود در کشور مانع رسیدن آنها به خواسته های پلیدشان شده است.

خطیب جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به تلاش ها و ایستادگی های بسیار برای پیروزی انقلاب اسلامی، بر حفظ آن توسط همه تأکید کرد و گفت: طبق فرمایش امام راحل انقلاب ما زیربنای انقلاب امام عصر(عج) است.

به گفته این مقام مسئول، باید همواره در همه عرصه ها ایستادگی خود را حفظ کنیم و مدیران و مسئولین در جایگاه های خود برای حفظ این نظام در خدمات رسانی به افراد جامعه تلاش کنند.
آیت الله حجتی در ادامه با تأکید بر اولویت قرار دادن یاد و شناخت خدا در تمام امورات زندگی، تصریح کرد: این اصل را باید همواره در زندگی رعایت کنیم و نعمت های فراوان خداوند متعال را بشناسیم.

خطیب جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به مناسبت های پیش رو در هفته جاری، بیان داشت: امروز جمعه اول بهمن ماه مصادف است با سالروز اعدام حسنعلی منصور توسط شهید بخارایی که به حق کار ارزنده ای بود.

وی گفت: چهارم بهمن ماه نیز سالروز اشغال نظامی فرودگاه مهرآباد برای جلوگیری از ورود امام راحل است که خوشبختانه ناکام ماند.

این مقام مسئول با بیان اینکه 7 بهمن ماه سالروز حماسه مردم آمل در سال 1360 است، عنوان کرد: 7 بهمن ماه نیز سالروز تحصن روحانیون در دانشگاه تهران در اعتراض به جلوگیری دولت بختیار از ورود امام راحل به کشور در سال 57 است که این اعتراض نیز نتیجه بخش بود.

انتهای پیام/ح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار