اجرای 14 نمایش در سومین روز جشنواره تئاتر فجر

در سومین روز جشنواره تئاتر فجر که همزمان با 3 بهمن ماه است، 9 اثر نمایشی در بخش صحنه‌ای و 5 اثر در بخش محیطی اجرا می‌شود.

نگاهي به نمايش‌هاي روز سوم جشنوارهبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، اسامی نمایش‌هایی که روز سوم بهمن ماه اجرا می‌شوند، به شرح زیر است:

نمایش «سفید» به کارگردانی کوکوونا از کشور ژاپن در سالن تالار اصلی تئاتر شهر به صحنه می‌رود. این نمایش در دونوبت 17 و20 اجرا دارد.

نمایش «نیم روز اسکاتلند» به نویسندگی و کارگردانی ندا هنگامی نیز ، در تالار چهارسو تئاتر شهر و در دو نوبت 18:30 و 20:30 به صحنه می‌رود.

در این روز تالار سایه میزبان نمایش «علی کوچیکه» به نویسندگی سارا تقوی و کارگردانی حسین فرخی است که این نمایش در دونوبت 17 و 19 اجرا دارد.

نمایش «من،سیزیف» به نویسندگی و کارگردانی وسلکا کونچوآ از کشور بلغارستان  دیگر نمایشی است که در سومین روز جشنواره در تالار قشقایی تئاتر شهر به صحنه می‌رود. این نمایش در دونوبت  17:30 و 19:30 اجرا دارد.

همچنین نمایش «پرسه‌های موازی» به نویسندگی و کارگردانی پیام لاریان در تئاتر مولوی به صحنه می‌رود. این نمایش در دونوبت 17 و 19 اجرا دارد.

نمایش «آشپزخانه» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا رادمند  نیز در تالار حافظ  به صحنه می‌رود. این نمایش در دونوبت 18 و 20:30 اجرا دارد.

در این روز تالار دکتر ناظر زاده میزبان نمایش «پنجاه و چهارمین سالگرد...» به نویسندگی و کارگردانی آرمین حمدی پور از شیراز است. این اثر در دونوبت 17 و 20 اجرا دارد.

همچنین نمایش «خانه ابری»" به نویسندگی مشترک نشمینه نوروزی و محمد زمان وفاجویی و به کارگردانی مشترک سیامک احصایی و حمید پور آذری در تالار استاد سمندریان  اجرا می‌شود که در دو نوبت 18 و 20:45روی صحنه می‌رود.

نمایش «اکسیژن» به نویسندگی مشترک مهساغفوریان، مهدی ضیاء چمنی و به کارگردانی مهدی ضیاء چمنی  از مشهد در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان  اجرا دارد که در دونوبت 16 و 18 روی صحنه می‌رود.

برنامه اجرای نمایش‌های بخش محیطی در سومین روز جشنواره به شرح زیر است:

نمایش «چهار طبقه» به نویسندگی و کارگردانی محمد هادی عطایی در محوطه تئاتر شهر اجرا دارد که ساعت 16:30 اجرا می‌شود.

همچنین اجرای نمایش «داستان مردم» به نویسندگی و کارگردانی پیام عزیزی از شازند ساعت 17 در محوطه مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

در ادامه محوطه مجموعه تئاتر شهر و برج میلاد میزبان نمایش «نیمه» به نویسندگی و کارگردانی محمد مظفری از بوشهر است. این نمایش ساعت 11 ظهر در برج میلاد اجرا می‌شود و ساعت 18 نیز در محوطه تئاتر شهر اجرا دارد. 

نمایش «هفت خوان» به نویسندگی مشترک میثم یوسفی و آشا شاملو و کارگردانی میثم یوسفی ساعت 16:30 در فضای باز خانه هنرمندان و ساعت 18:30 در محوطه تئاتر شهر اجرا دارد. 

نمایش «فیش» به نویسندگی کاوه مهدوی و کارگردانی رستا رضوی از ورامین ساعت 16 در محوطه خانه هنرمندان اجرا می‌شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار