معینی: 14 بازی بین المللی آمادگی ملی پوشان فوتبال را مشخص می کند

سرپرست کمیته جوانان هدف از حضور تیم ملی نوجوانان در رقابت های جام جهانی کوچک سن پترزبورگ را کسب تجربه بین المللی و پی بردن به نقاط ضعف و قوت تیم دانست.

معینی: 14 بازی بین المللی آمادگی ملی پوشان فوتبال را مشخص می کندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون معینی- سرپرست کمیته جوانان گفت: هنوز فیلم بازی ها به دستم نرسیده و از نحوه و کیفیت بازیها و عملکرد بازیکنان اطلاع دقیقی ندارم اما آن چیزی که بسیار اهمیت دارد این است که ملی پوشان 14 بازی بسیار مفید و سخت را پشت سر گذاشته اند.

وی ادامه داد: بازی هایی که ملی پوشان در رقابت های جام جهانی کوچک سن پترزبورگ انجام دادند، کمک بسیاری به عملکرد و کسب تجربه آنها می کند. 14 بازی متفاوت با سبک های مختلف برگزار شد و کادر فنی بدون شک توانسته به مشکلات و نقاط قوت تیم پی ببرد.

معینی در ادامه بیان کرد: این بسیار مهم است که ملی پوشان نوجوان تجربه بین المللی پیدا کنند تا در جام جهانی2017 هند عملکرد قابل قبولی داشته باشند و حریف دست و پا بسته ای برای تیم های قدرتمند آسیا و جهان نباشند.

وی در پایان گفت: حضور در این بازیها تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان ما بود تا آماده شوند و بتوانند با اعتماد به نفس بالا و پر تجربه تر به مصاف حریفان قدرتمند خود بروند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار