دونالد ترامپ؛ رئیس‌جمهوری که حتی هنرمندان هم او را تحریم کردند

رئیس‌جمهور جدید آمریکا درباره پیدا کردن ستارگان سینمایی و هنرمندان برای شرکت در مراسم تحلیف خود با مشکل روبرو شده بود.

ترامپ؛ رئیس‌جمهوری که حتی هنرمندان هم او را تحریم کردند
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، بسیاری از هنرمندان، بازیگران و خوانندگان آمریکایی از حضور در مراسم تحلیف دونالد ترامپ خودداری کردند. به نظر می رسد کاخ سفید در تعامل با هالیوود با شرایط جدیدی روبرو خواهد شد. 

مایا رزق، گزارشگر شبکه المیادین گفت: جهانیان مراسم تحلیف باراک اوباما را در سال 2008 فراموش نخواهند کرد. این مراسم در آن زمان، به یک جشن تبدیل شد و میلیون ها نفر در سراسر جهان بیننده آن بودند. بسیاری از ستارگان سینما و خوانندگان مشهور آمریکایی داوطلبانه در مراسم تحلیف ترامپ حضور پیدا کردند. ستارگان آمریکایی به گرمی با اوباما خداحافظی کردند، اما با ورود دونالد ترامپ به کاخ سفید، هالیوود تحریم کاخ سفید را اعلام کرد. 

در ادامه این گزارش آمده است ستارگان سینما و شمار زیادی از خوانندگان آمریکایی مشارکت در مراسم تحلیف ترامپ را رد کردند. خودداری التون جان، سلین دیون و اندریا بوچلی مشهورترین خوانندگان و موسیقی دانان بودند که حاضر به حضور در مراسم تحلیف ترامپ نشدند. «دیکسی چیکز» گروه موسیقی که در مراسم تحلیف جرج بوش شرکت کرده بود، حاضر نشد دعوت ترامپ را بپذیرد. «موبی» خواننده و نوازنده آمریکایی دعوت از خود برای مشارکت در مراسم تحلیف ترامپ را تمسخرآمیز توصیف کرد. موبی با تمسخر تاکید کرد فقط در صورتی در این مراسم شرکت می کند که ترامپ، گزارش مالیاتی خود را منتشر کند. 

گزارشگر این شبکه خاطر نشان کرد: جنیفر هالیدی، خواننده آمریکایی هم زیر فشار طرفداران خود از مشارکت در مراسم تحلیف ترامپ تجدیدنظر کرد. شماری از هنرمندان آمریکایی با انتشار نوار ویدئویی، به شیوه تمسخرآمیزی، سرود مشهور در این کشور را خواندند. این تحریم ها شامل همسر ترامپ هم شد. مشهورترین طراحان لباس در آمریکا دعوت بانوی اول این کشور برای طراحی لباس او در مراسم تحلیف ترامپ را رد کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار