عنایتی در 2 راهی سیاه جامگان و صبا

مسئولان باشگاه صبا با انتقال رضا عنایتی به سیاه جامگان مخالفت کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عنایتی کاپیتان تیم فوتبال صبا قم در روزهای اخیر با پیشنهاد مسئولان باشگاه سیاه جامگان برای بازگشت به جمع قرمز و مشکی پوشان مشهدی مواجه شده اما با وجود تمایل این بازیکن به حضور در تیم مشهدی، مسئولان باشگاه صبا فعلا با پیشنهاد سیاه جامگان مخالفت کرده اند تا پرونده خداحافظی آقای گل سه دوره لیگ برتر از فوتبال، با پیراهن تیم شهرش موقتا به بایگانی سپرده شود.

عنایتی در گفت و گو با خبرنگار ما درمورد پیشنهاد سیاه جامگان بیان کرد: هرچند علاقه زیادی داشتم تا با پیراهن تیم شهرم از فوتبال خداحافظی کنم اما با صبا قرارداد دارم و نمی توانم شخصا در مورد پیشنهاد سیاه جامگان تصمیم بگیرم.

وی افزود: برای انتقال به سیاه جامگان با مسئولان باشگاه صبا صحبت کردم اما فعلا با این پیشنهاد مخالفت کرده اند. با این وجود رفتن من به تیم شهرم هنوز منتفی نشده است. امیدوارم هر اتفاقی می افتد خیر باشد. مشهد جایگاه فوتبالی بالایی دارد. حیف است تیم های مشهدی با سرمایه زیادی که در استان خراسان رضوی وجود دارد از لحاظ مالی مشکل داشته باشند. مدیون شهرم هستم و از خدا می خواهم شرایطی فراهم شود تا دینم را به مردم مشهد ادا کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار