تظاهرات دهها نفر در مادرید علیه ترامپ

دهها نفر در مادرید با تجمع مقابل سفارت آمریکا علیه دونالد ترامپ تظاهرات کردند .

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری افه ؛ دهها نفر امروز (شنبه) در مادرید با تجمع مقابل سفارت آمریکا علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا تظاهرات کردند .

این افراد همبستگی بین المللی خود علیه سیاست های نژادپرستانه دولت جدید آمریکا را ابراز داشتند.

در این تظاهرات که از سوی اتحادیه دانشجویان و دانش آموزان اسپانیا فراخوان شده بود، تظاهرکنندگان با به دست داشتن پلاکاردهایی‌ که بر روی آنها شعارهای 'ترامپ بیرون برو' نوشته شده بود ، فریاد 'دیوار بعدی در کاخ سفید خواهد بود' را سر دادند .

«آنا گارسیا» دبیر کل اتحادیه دانشجویان و دانش آموزان در صحبت با افه گفت: ترامپ خواسته های اکثریت مردم را نمایندگی نمی‌ کند و فقط نماینده یک درصد از قدرتمند ترین مردم این کشور است .

گارسیا ادامه داد: ترامپ فردی نژادپرست، تبعیض گرای جنسی‌ و مردسالار است و ما همه کارهای ممکن را انجام خواهیم داد تا که وی مدت زیادی را در کاخ سفید نباشد.

افزون بر آن وی اشاره نمود که ترامپ یک شخصیت میلیونر و رسانه ای است و بیشتر از سرکوبی دفاع می‌ کند تا از دموکراسی.

تظاهرات امروز مادرید در حالی‌ صورت گرفت که جمعه شب نیز حدود 500 نفر آمریکایی با تجمع در مقابل سفارت ، علیه ترامپ تظاهرات کرده بودند .

فراخوانی این گروه از آمریکایی ها موسوم به 'مقاومت مادرید' در هماهنگی با اعتراضات در 8 پایتخت دیگر اروپایی انجام گرفت که دو شهر اسپانیایی گرانادا و بارسلون نیز به آن پیوستند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار