اصفهان؛

پذیرش نشدن بیمه تامین اجتماعی در بیمارستان های دولتی اصفهان لغو شد

با پرداخت بخشی از بدهی سازمان تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، پذیرش نشدن بیمه تامین اجتماعی در برخی بیمارستان های دولتی اصفهان تا اول اسفند سالجاری به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز جمعه اول بهمن سالجاری اعلام کرد که به دلیل بدهی سازمان تامین اجتماعی به این دانشگاه، قرارداد خود با بیمه تامین اجتماعی را بطور موقت تعلیق کرده و تعرفه های درمانی در برخی بیمارستان های دولتی اصفهان (امین، الزهرا(س)، شهید چمران و فیض) از روز شنبه، دوم بهمن برای بیماران غیر اورژانسی و کلینیک ویژه، بصورت آزاد ( با تعرفه دولتی) محسوب می شود.
بدنبال این تصمیم، دیروز جلسه ای در استانداری اصفهان با حضور رسول زرگرپور استاندار اصفهان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیران برخی از سازمان های بیمه گر اصفهان تشکیل و این اختلاف نظرها بررسی و درباره آن هماهنگی و تصمیم گیری شد.
در این رابطه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در نشست استانداری اصفهان برای بررسی موضوع مطالبات معوقه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان توافق شد، سازمان تامین اجتماعی 10 درصد از کل بدهی را روز شنبه ( دوم بهمن) و 30 درصد را تا حداکثر تا دهم بهمن ماه جاری و مابقی را بر اساس تعهدات تا پایان بهمن ماه پرداخت کند.
دکتر غلامرضا اصغری افزود: 10 درصد مورد توافق اولیه ظهر روز شنبه دوم بهمن واریز شد.
وی اظهار کرد: همچنین مقرر شد پذیرش نشدن بیمه تامین اجتماعی در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از دوم بهمن ماه تا اول اسفندماه به حالت تعلیق درآید .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: در صورت عدم ایفای تعهدات سازمان تامین اجتماعی تا موعد مقرر و جهت خروج از بحران و تنگناهای مالی حادث از آن و پرهیز از هرگونه خدشه در روند ارائه خدمت، بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتدای اسفند ماه می توانند سهم سازمان را بر اساس صورتحساب و مطابق تعرفه دولتی بصورت نقدی از مراجعان تحت پوشش آن سازمان دریافت کنند .
اصغری اظهار امیدواری کرد که با تخصیص سهم درمان از حق بیمه افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی و تدبیر مسولان این سازمان، آسایش قشر زحمتکش بیمه شده تامین اجتماعی و جامعه کارگری آسیبی نبیند و امکان استمرار ارائه خدمات سلامت و طرح تحول سلامت به آنها تداوم یابد .
 دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پیش از این میزان بدهی کل بیمه ها به این دانشگاه را 480 میلیارد تومان اعلام کرده بود که 225 میلیارد آن مربوط به تامین اجتماعی بود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.