گلستانی جم از دو و میدانی رفت

روح الله گلستانی جم از ادامه همکاری با فدراسیون دو و میدانی انصراف داد.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روح الله گلستانی جم مربی سازنده دونده های نیمه استقامت و استقامت کشورمان که تاکنون ورزشکاران مطرحی را تحویل جامعه ورزش داده است ،بعد از 18 ماه همکاری با مجید کیهانی؛تصمیم گرفت به فعالیتش با این فدراسیون دیگر ادامه ندهد.

بر همین اساس برای صحت و سقم این موضوع گفت و گویی را با روح الله گلستانی جم ترتیب دادیم که وی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: به دلیل حمایت نشدن از سوی مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی و این که وی اهمیتی برای ورزشکاران دو و میدانی قائل نمی شود، تصمیم گرفتم از سمت خود استعفا دهم.

وی افزود: در فدراسیون دو و میدانی کیهانی نمی توانم امکانات و برنامه های مدنظر دوندگان دو های نیمه استقامت، استقامت، دوصحرانوردی و ماراتن را پیگیری کنم. بهتر است بزرگان این رشته با تصمیم های منطقی وخرد جمعی بدون توجه به اقدامات رئیس فدراسیون، این رشته را از وضعیت بحرانی نجات دهند.

گلستانی جم با اشاره به قطع حقوق ورزشکاران از سوی فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: در کل تاریخ دو و میدانی کشورمان ارزش نهادن به دوندگان و مربیان و  پرداخت بخشی از هزینه آن ها از سوی فدراسیون امری عادی بوده است. متاسفانه کیهانی به جای انجام این کار و افزایش عادلانه حقوق ملی پوشان دو و میدانی، حقوق ملی پوشان را قطع کرده که این امر مشکلاتی را به وجود می آورد. البته کیهانی در ابتدای حضور خود در فدراسیون قول تزریق حامیان مالی به بدنه این رشته را داده بود اما اقدامات اخیر وی آن وعده ها را زیر پا گذاشته است.

وی ادامه داد: کیهانی برای ادامه حضور در فدراسیون دو و میدانی باید تفکرات منفی خود را تغییر دهد و برای اداره این مجموعه از افراد توانمند استفاده کند.وی با تفکرات منفی و استفاده از افراد ضعیف، فدراسیون دو و میدانی را بیش از پیش به لبه پرتگاه می برد. کیهانی باید برای موفقیت  از افرادی کاردان، دلسوز و کار نامه دار استفاده کند. تعجب می کنم چرا کیهانی برای استفاده از خرد جمعی مقاومت نشان می دهد.

مربی نیمه استقامت دوومیدانی  کشورمان در پایان تصریح کرد: با بی حرمتی های صورت گرفته تصمیم گرفتم به عنوان مترسک در دو و میدانی فعالیت نکنم از حضور در این فدراسیون استعفا دهم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار