ساری،

رونمایی ازصفحه استانی خبرگزاری صداوسیما مازندران

صفحه استانی خبرگزاری صدا وسیمای مازندران و رادیو نما امروز در این مرکز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،صفحه استانی سایت خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مازندران و رادیو نما، امروز با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار و مدیرکل اخباراستانهای سازمان صداوسیما و نیز مسوولان و دست اندرکاران رسانه استانی در تالار اجتماعات صدا و سیمای این مرکز به صورت رسمی افتتاح شد.

صدا وسیمای مازندران نوزدهمین مرکزی است که صفحه استانی سایت خبرگزاری صدا وسیما را به عنوان زیرمجموعه این خبرگزاری راه اندازی کرده است.

با افتتاح رسمی صفحه استانی خبرگزاری صدا و سیما در مازندران، آخرین رویدادهای خبری این استان در سایت mazandaran.iribnews.ir قابل مشاهده است.

صفحه استانی خبرگزاری صدا و سیمای مازندران شامل خبرهای ویژه استان با عکس در قسمت بالای صفحه ، آخرین اخبار استان در ستون سمت چپ ، بخش پربازدیدترین خبرها و نیز تصاویر است که عکس های باکیفیت از رویدادهای خبری را به صورت آلبوم در اختیار مخاطبان قرار می دهد .

همچنین با راه اندازی این صفحه استانی ، مخاطبان می توانند گزارش ، عکس و تصاویر خبری مورد علاقه خود را در هر زمان در این سایت مشاهده و یا دانلود کنند.

سایت خبرگزاری سازمان صداوسیما با شعار صحت ، دقت و صداقت و به منظور حضور موثر رسانه ملی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و ارتباطی هفتم دی ماه پارسال به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

همچنین در این مراسم، رادیو نمای مازندران با هدف استفاده بهینه از ظرفیتهای تکمیلی رسانه ای و برای جذب مخاطبان جدید رونمایی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.