همدان؛

نصب 2 هزار و 400دستگاه کنتور فهام بر روی چاه‌های برقی کشاورزی در همدان

به زودی بیش از ۲۴۰۰ دستگاه کنتور فهام بر روی چاه‌های برقی کشاورزی در استان همدان نصب خواهد شد.

نصب 2 هزار و 400دستگاه کنتور فهام بر روی چاه‌های برقی کشاورزی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای همدان گفت:: تاکنون ۳ هزار و ۱۳۸ دستگاه کنتور بر روی چاه‌ها و منابع آبی استان همدان نصب شده است.

عزالدین با اشاره به اینکه یک‌هزار و ۴۲۲ دستگاه کنتور هوشمند از سال گذشته روی چاه‌های کشاورزی استان همدان نصب شده است افزود: تعهد امسال برای نصب کنتور در سال ۹۵ برابر ۵۰۰ دستگاه بوده که تاکنون ۶۴۴ دستگاه نصب شده و در این بخش معادل ۱۲۹ درصد تحقق یافته است.

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای همدان تصریح کرد: تا پایان سال مالی جاری با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان همدان باید ۳۰ درصد دیگر از چاه های برقی استان که در حدود ۲۴۰۴ دستگاه کنتور فهام است، بر روی چاه‌های برقی نصب شوند.

وی بیان کرد: بیشترین کنتورهای هوشمند در شهرستان اسدآباد با ۴۶۳ دستگاه، همدان با ۳۸۲ دستگاه و بهار با ۳۰۴ دستگاه نصب شده است و شهرستان‌هایی همچون ملایر، رزن و نهاوند در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

عزالدین درباره عملکرد نصب کنتور هوشمند و تعداد منابع باقیمانده به تفکیک نوع نیرو محرکه نیز گفت: در حال حاضر در سطح استان همدان ۱۶ هزار و ۲۳۴ حلقه چاه وجود دارد هشت هزار و ۱۴۸ چاه برقی و هشت هزار و ۸۶ حلقه چاه نیز دیزلی هستند.

وی یادآور شد: از انجا که در نیمه دوم سال با اتمام فصل کشاورزی موتور و اداوات کشاورزی از چاه‌ها برداشته می‌شود روند نصب کنتور در استان از اواخر مهر تا پایان فروردین با کندی پیش می‌رود و در نیمه اول سال این موضوع تا حدودی جبران می‌شود.

عزالدین بیان کرد: تعهد امسال برای نصب کنتورهای هوشمند روی چاه‌های برقی ۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه بوده که تاکنون ۵۶۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های کشاورزی همدان نصب شده و ۵ هزار و ۷۴۲ حلقه چاه برقی باقی مانده است.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.