سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی:

در صدد جذب مهاجم دیگری در ماشین سازی هستیم/ داوران سر تیم ما را بریدند

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی از جذب مهاجم جدید به منظور حل مشکل گل نزنی در تیم خبر داد.

در صدد جذب مهاجم دیگری در ماشین سازی هستیم / داوران سر تیم ما را بریدندعلی خاکزاد در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در باره پیوستن امین حاج محمدی مدافع سابق آبی های پایتخت به تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اظهار کرد: باید عنوان کنم که محمد امین حاج محمدی که از تیم فوتبال استقلال تهران جدا شده و با توجه به نیاز فرهاد کاظمی وی به مدت نیم فصل  جذب و تا پایان لیگ شانزدهم قرارداد منعقد کرده است.

وی در ادامه افزود: البته ما در صدد جذب بازیکن دیگری در خط حمله تیم هستیم که مسئولان در راستای حذب این بازیکن تلاش می کنند تا مشکل گل نزدن تیم حل و مرتفع شود.  شما می دانید تیم ماشین سازی در اوج شایستگی دیدارهایش را یا به تساوی کشانده یا واگذار می کند.

خاکزاد در باره مشکلات داوری در دیدارهای برگزار شده تیم قوتبال ماشین سازی گفت: واقعا مپکلات داوری باعث شده 15 امتیاز از تیم ما گرفته شود جرا باید در دیدار تیم ماشین سازی برابر صبای قم 2 پنالتی مسلم ما گرفته نشود جرا داورهای محترم سر تیم ما را به راحتی می برند به نظر می رسد کسی دوست ندارد تبریز با آن همه پتانسیل فوتبالی که شایستگی حضور 4 تیم در لیگ برتر را دارد این جنین با نا داوری سعی می کنند به هر شکلی که شده تیم ماشین سازی را از لیگ برتر خارج کنند.
 
سرپرست تیم ماشین سازی تبریز تصریح کرد: در راستای اعتراض به داوری کانون هواداران باشگاه ماشین سازی با تهیه طومار که به امضاء هواداران محترم تیم رسیده نسبت به عملکرد ضعیف داوران گلایه و شکایت شده است .
 
وی با اشاره به دیدار امروز تیم فوتبال ماشین سازی برابر صبای قم از هفته هجدهم لیگ برتر یاد آور شد: به طوز قطع دیدار سخت و دشواری را در پیش داریم، صبا از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است و برای برد به تبریز می آید. البته تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با سرمربی گری کاظمی نیز هدفی جز برد نخواهد داشت.
 
خاکزاد در خصوص این که تیم در لیگ باقی می ماند یا نه یاد آورشد: با توجه به برگزاری سه تا جهار دیدار در تبریز و با احتساب برد و کسب 12 امتیاز شک نکنید تیم ماشین سازی در  لیگ باقی می ماند.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار