اصفهان؛

برف روبی 600 کیلومتر از جاده های استان اصفهان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اصفهان گفت: 600 کیلومتر از جاده های استان برف روبی شد و و تردد در این جاده ها جریان دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرزاد دادخواه افزود: بازگشایی راه های اصلی و فرعی استان اصفهان با تلاش 40 گروه راهداری استان اصفهان روز جمعه شنبه گذشته انجام شده است.
وی اظهار کرد: عملیات برف روبی با بارش برف در مناطق غرب استان اصفهان، سمیرم و گردنه ملااحمد توسط نیروی های راهداری صورت گرفت و آماده باش برای ارائه خدمات در جاده ها وجود دارد و در صورت بارندگی عملیات راهداری انجام می شود.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اصفهان با اشاره به فعالیت 750 نیروی راهداری در قالب 100 اکیپ و گروه در طرح زمستانه این استان، اظهارکرد: سازمان های خدماتی مانند اورژانس، پلیس و هلال احمر نیز در این طرح همکاری دارند و در ایام طرح زمستانه بصورت آماده باش در سطح جاده ها حضور دارند.
وی با بیان اینکه رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان ضروری است، تصریح کرد: بستن زنجیر چرخ، رانندگی با سرعت مطمئنه و توجه کامل به رانندگی بسیار مهم است و رانندگان پیش از حرکت در جاده ها از وضعیت جوی و وضعیت ترافیک جاده ها باخبر باشند.
دادخواه یادآوری کرد: رانندگی بدون زنجیر چرخ تهدیدی علیه ایمنی و سلامت رانندگان و سرنشینان است که پلیس راه نیز از تردد خودروی بدون زنجیر چرخ در جاده های برفی جلوگیری می کند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.