افشای راز قتل دو خواهر از زبان مادر

مادر جوان، پرده از راز قتل دو فرزندش برداشت و با مراجعه به پلیس همدان این راز را افشا کرد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موضوع از آنجا آغاز می شود که دو ماه پیش در سی‌ام آبان‌ماه، خبر مرگ دو دختر خردسال و تلاش بی نتیجه نیروهای امدادی برای نجات جان این دو کودک در صدر اخبار قرار می گیرد. با توجه به مشکوک بودن مرگ این دو خواهر، پرونده مرگ آنها بر روی میز پلیس و دستگاه قضایی قرارمی گیرد.
 
رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: یک زن 36 ساله به خاطر عذاب وجدان به کلانتری مراجعه و در اظهاراتی به قتل دو دختر خردسالش اعتراف کرد.

 سرهنگ زارعی گفت:سی ام آبان‌ماه سال جاری، عوامل پلیس در جریان سقوط دو دختر خردسال در چاهی در منطقه حصار حاج شمسعلی شهر همدان قرار می گیرند.
 
وی اضافه کرد: اظهارات گویای این بود که محدثه هشت ساله و لیدای کوچک، هنگام بازی در داخل حیاط به داخل چاه سقوط کرده‌اند. رئیس پلیس آگاهی همدان بیان کرد: با وجود بیرون آوردن جسد این دو خواهر خردسال از درون چاه، کمک امدادگران برای احیای آنها نتیجه نداده و این دو خواهر جان خود را از دست دادند.
 
سرهنگ زارعی افزود: بنا به اظهار این مادر، وی دارای بیماری روانی بوده و هنگام انداختن دخترانش در داخل چاه، تعادل روانی نداشته. وی گفت این مادر ابتدا یکی از دخترانش را به بهانه دیدن ماهی به کنار چاه برده و وی را در داخل چاه می‌اندازد.وی بیان کرد: پس از انداختن وی به داخل چاه، قاتل برای مدتی از کنار چاه دور شده و مجدد پس از نزدیک شدن به چاه می‌بیند هنوز فرزندش زنده است و در داخل چاه دست و پا می‌زند. مقتول منتظر می‌ماند تا دخترش به طور کامل غرق و جان خود را از دست بدهد؛ سپس سراغ دیگر دخترش که در بستر خواب بوده، می‌رود.
 
این مادر ، طفل کوچک خود را که در خواب بوده، به آغوش گرفته و به قعر چاه می اندازد و جان دادن کودک را در میان آب چاه به نظاره می‌نشیند. پس از اینکه این مادر بی‌رحم از مرگ هر دو فرزندش مطمئن می شود، شروع به شیون کرده و از دیگر افراد برای امدادرسانی کمک می‌طلبد. مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان پیش از این در زمینه امداد رسانی به این سانحه اظهار کرده بود که پس از دریافت گزارش سقوط دو خواهر در چاه، عوامل آتش نشانی در محل حادثه حضور یافته و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند. محمدرضا بیاناتی افزود: ابتدا کودک دو ساله که بر روی آب شناور بود، توسط آتش نشانان از داخل چاه خارج شده و به مدت 15 دقیقه عملیات نجات بر روی آن صورت گرفت. بیاناتی گفت: با وجود تلاش آتش نشانان علائم حیاتی این کودک بازنگشت و کودک توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد. وی افزود: با پایان یافتن عملیات خارج کردن این کودک از داخل چاه، خانواده این کودک مدعی شدند یکی دیگر از فرزندانشان نیز مفقود شده که احتمال می رود وی نیز در داخل چاه سقوط کرده باشد و تیم های آتشنشانی وارد چاه شده و کودک هشت ساله که به زیر آب رفته بود را از چاه خارج کرده و آن را به بیمارستان منتقل کردند.
 
منبع:روزنامه نسل فردا
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار