جعفرپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

110 هزار تاکسی فرسوده در کشور تردد می‌‎کند/ نوسازی 20 هزار تاکسی تا پایان سال

مدیرکل دفتر حمل ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: تا پایان سال 95 تعداد تاکسی های فرسوده کشور 110 هزار است.

امیر جعفرپور مدیرکل دفتر حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهارداشت: تا پایان سال 95 در کل کشور 110 هزار تاکسی فرسوده داریم که پیش بینی می شود تا پایان سال 96 یا 97 این عدد به صفر برسد.

وی افزود: در همین راستا با برنامه ریزی هایی قرار است با اعمال محدودیت ها و منع تردد، تاکسیرانان را وادار کنیم خودروی فرسوده خود را تبدیل به احسن کنند.

مدیرکل دفتر حمل ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: از ابتدای سال 95، 40 هزار تاکسی فرسوده نوسازی شده است و تا پایان سال جاری این عدد به 60 هزار خواهد رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
عکس جالبی بود و 1نکته داشت :
پیکان پلاک شخصی که نوار قرمز رنگ روی کاپوت پاشیده تا خودشو شبیه تاکسی بکنه من حتی بعضی هاشونو دیدم پلاکشونو رنگ زرد هم کردند و خیلی راحت کار میکنن توی کشورهای همسایه مثل ترکیه این کار جرم است و جریمه سنگین و حبس داره
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۸:۵۵ ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
سلام
امسال قسمت شد که در مراسم پیاده روی اربعین شرکت کنیم.
جالب تر این که قیمت این ماشین ها انقدر پایین بود که اگر من جوان ایرانی بخوام یکی از این ماشین ها را بخرم بایستی حداقل 70 یا 80 میلیون پول بدم!!!!
وقتی پرس و جو کردم متوجه شدم که در عراق قیمت پراید حداکثر 3 میلیوت تومان، سمند حداکثر 5 میلیوت تومان و قیمت نهایی یک ماشین تاکسی هیوندای 2016 نزدیک به 6 میلیون تومان بود!!!!
آخرین اخبار