در بیمارستان صحرایی:

بیش از هفت هزار بیمار رایگان ویزیت شدند

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر از ویزیت رایگان هفت هزار و 650 بیمار در بیمارستان صحرایی روستای محمدصالحی شهرستان گناوه خبر داد.

بیش از هفت هزار بیمار رایگان ویزیت شدند
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر مراد علی فولادوند افزود: چهار هزار و 300 نفر از این بیماران را پزشکان عمومی و سه هزار و 350 نفر را متخصصان وزیت کردند.

وی با اشاره به ارائه یکهزار و 700 مورد خدمات پاراکلینیکی در بیمارستان صحرایی روستای محمد صالحی بیان کرد: دوازدهمین بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر در روستای محمد صالحی شهرستان گناوه و روستاهای همجوار از تاریخ 26تا 30 دی ماه برپا شد.

فولادوند ادامه داد: در این مدت 40 نفر پزشک متخصص از رشته های داخلی، قلب و عروق، گوش و حلق و بینی، اطفال، زنان و زایمان، ارولوژی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، روانپزشکی و همچنین کارشناسان مشاوره تغذیه و روانشناسی به ارایه خدمات پرداختند.

فولادوند افزود: تعداد پزشکان عمومی در طول برپایی بیمارستان 20 نفر بودند که ابتدا به ویزیت مراجعان پرداختند و افراد نیازمند خدمات تخصصی را با برگ ارجاع به پزشکان متخصص مستقر در بیمارستان صحرایی معرفی کردند.

وی با اشاره به استقبال و رضایت بسیار خوب مردم از برپایی این بیمارستان ادامه داد: برای برپایی این بیمارستان صحرایی ادارات، نهادها و سازمان های مختلفی بویژه دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه، کلینیک حضرت قائم (عج)منطقه دوم دریایی سپاه، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، بیمارستان های شهدای خلیج فارس، سلمان فارسی، پایگاه هوایی ارتش، بخشداری و دهیاری روستا محمد صالحی، سپاه شهرستان گناوه همکاری قابل تقدیری را داشتند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.