شهادت دختر خردسال سوری بر اثر اقدام تروریست‌ها در گلوله‌باران شهر فوعه

الاخباریه سوریه در گزارشی اعلام کرد تروریست‌ها یک دختر خردسال را در فوعه به شهادت رساندند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد، اقدام تروریست ها در گلوله باران شهر محاصره شده فوعه در شمال استان ادلب، به شهادت یک دختر خردسال منجر شد.

در خبری دیگر از سوریه؛ درگیری میان نیروهای ارتش این کشور و تروریست ها در بیشتر مناطق وادی بردی، پس از آرامشی چندین ساعته، مجددا افزایش یافته است.

به گزارش منابع محلی، درگیری ارتش سوریه با تروریست ها در محور عین فیجه و در دشت‌ها و بلندی‌های "سریاتیل" در منطقه وادی بردی در حومه دمشق برای بازپس گیری چشمه آب این منطقه افزایش یافته است.

در چهارچوب طرح آشتی ملی در حومه دمشق، 400 غیرنظامی و 60 فرد مسلح از شهرک زاکیه، 101 غیرنظامی و 47 فرد مسلح از شهرک های بیت سابر و بیت جن و از شهرک کناکر 17 فرد مسلح پس از نپذیرفتن این طرح به سوی ادلب رفتند.

دیدبان معارضان سوری نیز اعلام کرد: درگیری میان عناصر احرار الشام و جبهه النصره در منطقه "جبل الزاویه" در حومه جنوبی ادلب افزایش یافته است. همچنین تروریست های احرار الشام پس از درگیری با تروریست ها جبهه النصره در شهرک "کفرنبل" در حومه ادلب، به صورت کامل بر این شهرک مسلط شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار