قم؛

شکست تیم تنیس روی میز نگین زرین قم برابر ذوب آهن اصفهان

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از بازنده شدن تیم تنیس روی میز نگین زرین قم برابر ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر تنیس روی میز نوجوانان کشور خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ عموییان گفت: تیم تنیس روی میز نگین زرین قم که در دور برگشت لیگ برتر تنیس روی میز نوجوانان و نونهالان کشور شرکت کرده است در دومین دیدار خود نیز بازنده شد و این بار برابر ذوب آهن اصفهان شکست خورد.
 
وی افزود: در این مسابقات که در اصفهان برگزار می‌شود پینگ پنگ بازان قمی روز گذشته برابر تیم ذوب آهن اصفهان قرار گرفتند که در این بازی فشرده و جذاب تیم نگین زرین قم برابر ذوب آهن اصفهان ۵ بر ۳ نتیجه را واگذار کرد.
 
رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: در مسابقه دو نفره، تیم دوبل امیری و رسائیان از ذوب آهن اصفهان ۳ بر ۲ مقابل تیم دوبل برادران منتظری شامل  امین و  منتظری از قم پیروز شدند.
 
عموییان بیان داشت: در مسابقات انفرادی،  منتظری از قم برابر  طغرلیان از ذوب آهن اصفهان ۳ بر صفر به پیروزی رسید اما شایان رمضانی پینگ پنگ باز تیم نگین زرین قم در مسابقه برابر امیری از ذوب آهن اصفهان با حساب ۳ بر یک بازنده شد.
 
وی عنوان کرد:  اسدی از قم در مسابقه برابر رسائیان از  ذوب آهن اصفهان ۳ بر صفر برنده شد و سپس همین نتیجه به سود تیم ذوب آهن اصفهان در مسابقه  منتظری از قم و  عابدینیان از ذوب آهن تکرار شد.
 
رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: در ادامه  منتظری از قم ۳ بر صفر برابر  امیری از ذوب آهن بازنده شد و  رمضانی نیز از نگین زرین ترنج قم ۳ بر صفر از سد طغرلیان از ذوب آهن اصفهانی عبور کرد.
 
عموییان افزود: پیروزی عابدینیان از ذوب آهن با نتیجه ۳ بر یک برابر  اسدی از قم برتری تیم اصفهانی را با حساب ۵ بر ۳ مسجل کرد در حالی که تیم نگین قم پیش از این در بازی با تیم نفت و گاز گچساران با همین نتیجه بازنده شده بود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.