پرداخت وام های ویژه دکتری و تحصیلی تا قبل پایان اسفند 95/ مهلت ثبت نام مرحله دوم وام ویژه دکتری تا 30 بهمن

رییس صندوق رفاه دانشجویان از مهلت ثبت نام مرحله دوم وام ویژه دکتری و پرداخت این وام ها تا قبل از پایان اسفند 95 درصورت همکاری دانشگاهها خبر داد.

ذوالفقار یزدان مهر رییس صندوق رفاه دانشجویان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: وام ویژه دکترا از مهر ماه سال جاری با تأکید و حمایت مقام عالی وزارت و همچنین حمایت¬ های سازمان مدیریت و برنام ریزی با رویکرد جدید آغاز شده است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان از پرداخت تمامی وام های دانشجویی مربوط به نیمسال اول سال تحصیلی 96-95 دانشجویان خبرداد و افزود: ثبت نام مرحله دوم وام ویژه دکتری مربوط به فصل زمستان از دوم بهمن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در مرحله اول این وام بیش از 12 هزار و 500 نفر ثبت نام کردند و حدود 250 میلیارد ریال به آنان پرداخت شد، افزود: ثبت نام مرحله دوم وام ویژه دکتری از روز گذشته دوم بهمن ماه فعال شده و تا 30 بهمن ماه امکان ثبت نام متقاضیان این وام فراهم است.

یزدانمهر بیان کرد: در صدد هستیم این وام را تا پایان اسفند ماه سال جاری به دانشجویان پرداخت کنیم لذا از معاونان دانشجویی دانشگاه ها می خواهیم حداکثر تا 30 بهمن ماه لیست دانشجویان متقاضی را بررسی، تأیید و به صندوق ارسال کنند.

وی با اشاره به مبلغ این وام گفت: مبلغ این وام برای دانشجویانی که موضوع پایان‌نامه آنان کاربردی یا تقاضا محور و مورد تأیید شورای پژوهشی دانشگاه باشد ماهیانه 7 میلیون و 500 هزار ریال و مبلغ وام سایر دانشجویان واجد شرایط 6 میلیون و 500 هزار ریال است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان درباره شرایط بازپرداخت این وام اظهار داشت: بازپرداخت وام ویژه دکتری همانند سایر وام های دانشجویی برای کسانی که مشمول خدمت سربازی هستند 2 سال و 9 ماه و برای سایر غیرمشمولین 9 ماه پس از تاریخ فارغ التحصیلی حداکثر در اقساط 60 ماهه خواهد بود.

یزدان مهر افزود: با برنامه ریزی که انجام شده در صورت همکاری دانشگاه‌ها وام های ویژه دکتری و تحصیلی قبل از پایان اسفند ماه سال جاری پرداخت خواهد شد. 

گفتنی است، دانشجویان می توانند جهت اطلاع از زمان ثبت نام و جدول زمان بندی پرداخت تسهیلات در نیمسال دوم 96-95 به قسمت بخشنامه ها در سایت صندوق رفاه دانشجویان(www.swf.ir) مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مروجی
۱۵:۳۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام. از وام ویژه دکتری برای بهار ۹۶ هیچ خبری نیست. میشه بررسی کنید چرا خبری نیست؟
آخرین اخبار