شهرکرد؛

تحویل 16 واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد در دهه فجر

در دهه فجر 16 واحد مسکن روستایی و شهری به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان چهارمحال و بختیاری تحویل داده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر امسال 16 واحد مسکن روستایی و شهری به مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان تحویل داده می شود.

علی ملک پور افزود: این تعداد واحد مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال در شهرستان های کوهرنگ، لردگان، سامان، بن و بروجن احداث شد.

وی ادامه داد: در دهه مبارک فجر همچنین کلنگ احداث 9 واحد مسکن روستایی و شهری با اعتبار 4 میلیارد ریال در شهرستان های بروجن، کوهرنگ و لردگان نیز به زمین زده می شود.

ملک پور اضافه کرد: به مناسبت دهه فجر 150 کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به ارزش 4 میلیارد ریال هم به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری پرداخت می گردد.

وی گفت: در دهه مبارک فجر امسال، 375 میلیون ریال نیز جهت بهسازی حمام و سرویس بهداشتی به 50 خانوار تحت حمایت این نهاد پرداخت خواهد شد.

ملک پور افزود: تا پایان سال جاری و با 815 میلیون ریال اعتبار، دوره های آموزشی با محوریت بازاریابی، کارآفرینی، پایدارسازی و توسعه برای 2 هزار و 100 مددجو در استان برگزار می شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.