مرفاوی: ماشین سازی و صبا با استرس بازی کردند/ این برخوردها حق من نیست

سرمربی تیم فوتبال صبا قم گفت: با توجه به شرایط ماشین سازی و صبا در جدول، هر 2 تیم در بخش دفاعی با استرس بازی کردند

مرفاوی: ماشین سازی و صبا با استرس بازی کردند/ این برخوردها حق من نیستبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صمد مرفاوی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های ماشین سازی و صبای قم، گفت: ابتدا برای غیبت در نشست خبری روز گذشته عذرخواهی می کنم. از بازیکنانم به دلیل اجرای خواسته هایم تشکر می کنم. شرایط برتری ما در این بازی وجود داشت. بود که می توانستیم بازی را ببریم. می دانستیم ماشین سازی دنبال استفاده از امتیاز میزبانی است. با وجود بی محابا بازی کردن حریف، آن ها را کنترل کردیم.

وی افزود: به خوبی بازیکنانماشین سازی  را کنترل کردیم و اگر در نیمه زمین حریف دقت می کردیم، می توانستیم به گل برسیم. امیدوارم در بازی های بعدی امتیازات لازم را به دست بیاوریم. به هر حال تک امتیاز این بازی کمک زیادی به ما می کند.

مرفاوی ادامه داد: هر 2 تیم نیاز مبرمی به برد داشتند به همین دلیل بی محابا حمله می کردند. ماشین سازی در حمله فشار زیادی به تیم ما آورد. گفتن  کلمه بی محابا نشانه بی احترامی و تاکتیک نداشتن حریف نیست. صبا موقیعت های حریف را کنترل کرد و حتی به دروازه ماشین سازی نزدیک شد. در مجموع بازی متعادل بود.عنایتی و جهانبخش برای گلزنی موقعیت های خوبی داشتند.

سرمربی صبا در مورد بحران همیشگی تیمش بیان کرد: با وجود مهمان بودن به اهداف خود رسیدیم. با توجه به شرایط مشابه 2 تیم، هم ما و هم ماشین سازی در بخش دفاعی استرس داشتیم و در چنین وضعیتی نمی توان راحت بازی کرد. در این چند سالی مربی صبا بودم، این تیم در اوایل فصل شرایط خوبی نداشته اما پس از چند بازی وضعیت بهتری پیدا کرده است. تنها سالی که خودم از ابتدا تیم بستم، دو سال پیش بود که نیم فصل جدا شدم. الان هم شرایط خوب نیست. این چند سال همیشه در بحران بودیم و در شرایط بحرانی کار کردیم. البته چون ما دست و پا نمی‌زنیم باید آبرومندانه بازی کنیم. نمی توانم مسائلی را باز کنم. حق مرفاوی این نیست اما باید با همین شرایط جلو برویم.

مرفاوی درباره داوری دیدار ماشین سازی و صبا اظهار داشت: داوری خوب بود. یک جاهایی که سوت او درست بود به نیمکتم گفتم ایراد نگیرید. چیزی که آدم می بیند را وجدانا باید بگوید. کار خلافی انجام نمی دهم. جایی که داور درست سوت بزند را می گویم. دنبال مسائل حاشیه ای نیستم که نیمکت را شلوغ کرده و آرامش کادرفنی یا تیم را به هم بزنم. نمی گویم صاحب حق هستم اما داور در چند صحنه اشتباهات غیرمغرضانه ای به سود ماشین سازی داشت.

سرمربی صبای قم در پایان تصریح کرد:تجربه کم بازیکن ما سبب شد تا یکی از فرصت های مسلم صبا از بین برود. در فوتبال این اتفاقات می‌افتد. در آبادان در دقیقه 94 گل خوردیم و اتفاق به ضرر ما شد و نمی شود  اتفاقات فوتبال را گردن کسی انداخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار