در رونمایی از مستند شمیم باران مطرح شد؛

آیت الله مجتهدی تهرانی دارای ارزش والای اخلاقی بودند

آیت الله مجتهدی تهرانی دارای ارزش‌های والای اخلاقی، کمالات انسانی و دغدغه تربیت طلاب در مدرسه امام صادق (ع) بود.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم بزرگداشت آیت الله مجتهدی و رونمایی از مستند «شمیم باران» با حضور و سخنرانی مقامات کشوری، هنرمندان و برخی از شاگردان ایشان، یکشنبه سوم بهمن ماه در تالار غدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

مصطفی حسن بیگی کارگردان این مستند در این مراسم گفت: این مستند حاصل تلاش افراد مختلف در سه سال است که بنده حقیر این تلاش را جمع آوری کردم. در این کار سعی داشتیم صفات اخلاقی مرحوم آیت الله مجتهدی که میان مردم برجسته است را در این مستند بیان کنیم. 

وی ادامه داد: مدت زمان مستند "شمیم باران" 45 دقیقه است و از همه عزیزان که با ما همکاری کردند، تشکر می کنیم. امیدوارم این مستند در شان استاد اخلاق  باشد.
 
همچنین حجت الاسلام ابوترابی در این مراسم گفت: توفیقی است که در تکریم این شخصیت الهی آیت الله مجتهدی تهرانی حضور دارم. ایشان یکی از چهره های فاخر علمی و از مدیران شایسته بودند. دوستانی که از نزدیک با ایشان مانوس بودند بدون شک به این معلم عشق می ورزند و ارادت دارند، ریشه این ارادت و علاقه مشاهده ارزش های والای اخلاقی، کمالات انسانی و دغدغه تربیت طلاب در مدرسه امام صادق (ع) بود.
 
وی ادامه داد: آن بزرگوار از صمیم قلب به شاگردان این مدرسه ارادت داشت و خود را خادم کوچکی برای شاگردان مدرسه می دانست و برای ارتقای علمی اخلاقی شاگردان این مدرسه از تمام ظرفیت خود بهره می گرفت. 

حجت الاسلام ابوترابی عنوان کرد: ایشان در سایه نورانیت که خداوند سبحان به او مرحمت کرده بود، از نعمت انسان شناسی در طراز بالا برخوردار بودند و با این بصیرت و شناخت شاگردان را گزینش می کرد و بعد از انتخاب سیر تربیتی آنها را رصد می کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار