کرمان؛

دوراندیش سرپرست اداره منابع طبیعی منوجان شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان طی ابلاغی حسام الدین دوراندیش را به عنوان سرپرست جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان منوجان منصوب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدحسن کردستانی در این آیین گفت: تغییر و تحول امری طبیعی ، بدیهی و ضروریست است تا در راستای تحقق اهداف سازمانی در کمترین زمان ممکن از توان و تجارب سایر نیروها بویژه جوانان تحصیل کرده، به بهترین شکل ممکن بهره برد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که اسفندماه سال 1393 خطاب به دست اندرکاران منابع طبیعی و محیط زیست کشور فرمودند"در برخورد با متصرفین اراضی ملی از خود عرضه به خرج دهید" افزود: آنچه که امروز نیاز مبرم منابع طبیعی است ، حفاظت از عرصه های طبیعی و مقابله با هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی و انفال الهی است که متعلق به بیت المال بوده و در این راه بایستی با رفتاری صادقانه توأم با رعایت ضوابط قانونی دست متجاوزین به عرصه های ملی را کوتاه کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در پایان ضمن قدردانی از زحمات 5 ساله مهندس محمد آزادی ، مهندس حسام الدین دوراندیش را که پیش از این به عنوان معاون اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان منوجان انجام وظیفه می نموده است را به عنوان سرپرست جدید این اداره منصوب کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار