نگاهی به دلیل ناکامی های اخیر کهکشانی ها؛

عملکرد ضعیف خط حمله رئال مادرید در سال 2017

خط حمله تیم فوتبال رئال مادرید با محوریت بهترین بازیکن سال 2016 جهان، در سال جدید میلادی عملکرد ضعیفی داشته است.

خط حمله رئال مادرید با محوریت کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان در سال 2017 فقط 4 گل به ثمر رسانده است.
شکست رئال مادرید در دو بازی در روزهای اخیر اتفاقی نیست، ریشه این ناکامی را باید درعملکرد ضعیف خط حمله این تیم جستجو کرد.

یکشنبه هفته گذشته رئال مادرید ابتدا در رقابت های  لالیگا مقابل سویا تن به شکست 2-1 داد تا رکورد 40 بازی بدون شکست این تیم متوقف شود و سپس روز چهارشنبه  در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا (کوپا دل ری) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف سلتا ویگو رفت که در عین ناباوری با نتیجه مشابه 2-1 مغلوب میهمان خود شد تا برای صعود به مرحله نیمه نهایی کار سختی را پیش رو داشته باشد.

در تحلیل ناکامی های اخیر کهکشانی ها دلایلی مطرح شده است، اما بر اساس گزارش آ اس علت اصلی این دو شکست پیاپی رئال، ناکامی مهاجمان این تیم در امر گلزنی است. 

مهاجمان رئال ،شامل کریستیانو رونالدو ، کریم بنزما ،گرت بیل، موراتا و ماریانو که نیمی از 88 گل زده این فصل رئال را به ثمر رسانده اند، در سال 2017 زهردار و گلزن نشان نداده اند.کهکشانی ها در سال 2017 در مجموع 15 گل به ثمر رسانده اند که سهم مهاجمان این تیم فقط 4 گل است.

با توجه به مصدومیت و غیبت گرت بیل ، دیگر مهاجمان رئال در ماه ژانویه کم فروغ بوده اند.
این ماه رونالدو و کریم بنزما هر یک دو گل زده اند اما موراتا موفق به گلزنی نشده است.
دو گل رونالدو یکی از روی نقطه پنالتی مقابل سویا بود و دیگری در جریان پیروزی 5-0 مقابل گرانادا.او در دیدار مقابل سلتاویگو در کوپا دل ری فرصت های زیادی را از دست داد و با سوت های اعتراض آمیز هواداران مواجه شد.

کریم بنزما هم اگرچه در تساوی 3-3 مقابل سویا گل تساوی بخش تیمش را در دقایق آخر به ثمر رساند و باعث ثبت رکورد 40 بازی بدون شکست برای رئال شد اما در دیدار مقابل مالاگا هنگام تعویض از سوی گروهی از هواداران هو شد. 

آخرین گل موراتا  روز دهم  ماه دسامبر به ثمر رسید و او از آن پس  در شش بازی هیچ گلی نزده است. ماریانو ،مهاجم دومنیکینی  رئال هم که به ندرت به بازی گرفته می شود در 222 دقیقه بازی تنها 5 گل زده است.او در دیدار مقابل سویا در کوپا دل ری نتوانست به تعداد گل های خود بیفزاید.

به دنبال عملکرد ضعیف مهاجمان رئال مادرید و ناکامی آنها در گلزنی، دیگر بازیکنان این تیم وظیفه گلزنی را بر دوش کشیده اند، به طوری که در حال حاضر سرخیو راموس بازیکن خط دفاع سفیدپوشان با 3 گل زده بهترین گلزن رئال مادرید در سال 2017 است،.علاوه بر این گل های او هفت امتیاز را برای سفیدپوشان مادرید به همراه داشته است.
 خامس رودریگز و ایسکو هر دو در سال 2017 دو گل به ثمر رسانده اند در حالی که رافائل واران، مارکو آسنسیو، مارسلو و کاسمیرو هر کدام یک گل زده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار