مشاور رئیس‌جمهور جدید آمریکا؛

ترامپ اظهارنامه مالیاتی‌اش را منتشر نخواهد کرد

ویکی‌لیکس از کسانی که به اظهارنامه مالیاتی ترامپ دسترسی دارند، خواست آن را برای انتشار در اختیار این سایت افشاگر قرار دهند.

ترامپ اظهارنامه مالیاتی‌اش را منتشر نخواهد کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از هیل، «کلیان کانوِی»، مشاور ارشد «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور جدید آمریکا، امروز (یکشنبه)، اعلام کرد وی قصد ندارد اظهارنامه مالیاتی‌اش را منتشر کند. 

سایت افشاگر ویکی‌لیکس نیز در واکنش به این خبر، از کسانی که به اظهارنامه مالیاتی ترامپ دسترسی دارند، خواست آن را برای انتشار در اختیار این سایت افشاگر قرار دهند. ویکی‌لیکس همچنین، از ترامپ بدلیل امتناع از شفاف‌سازی درخصوص سوابق مالیاتی‌اش به‌شدت انتقاد کرد. 

کانوِی در این خصوص اظهار داشت: ما همواره در طول رقابت‌های انتخاباتی، به انتشار اظهارنامه مالیاتی اعتراض داشتیم و این موضوع برای مردم هم اهمیتی نداشت. آن‌ها به ترامپ رأی دادند. بگذارید با شما صریح سخن بگویم: بیشتر آمریکایی‌ها بیش از آنکه درخصوص سوابق مالیاتی ترامپ کنجکاو باشند، نگران اظهارنامه‌های مالیاتی خودشان هستند.   

100 هزار نفر درخواست‌نامه کاخ سفید را برای انتشار اظهارنامه مالیاتی ترامپ امضا کرده‌اند. این در حالی است که برای اجرایی شدن چنین درخواستی تنها 100 هزار امضا کفایت می‌کند. این درخواست‌نامه روز جمعه و پس از مراسم تحلیف ترامپ تنظیم شد و امضاکنندگان آن خواستار انتشار فوری سوابق مالیاتی رئیس‌جمهور جدید هستند. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار