ارومیه؛

احداث ساختمان‌های آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی

ساختمان‌های آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌ غربی احداث شده و در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌ غربی با اشاره به احداث ساختمان‌های آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی استان اظهار داشت هم‌اکنون ساختمان‌های آتش‌نشانی شهرک‌های صنعتی شاهین‌دژ و بوکان به پیشرفت فیزیکی 100 درصدی رسیده و با سرمایه 35 هزار و 200 میلیون ریالی آماده افتتاح شده است.

احسان جوی از تهیه مصالح و اجرای شبکه توزیع آب و مخزن در شهرک صنعتی شوط خبر داد و گفت: میزان سرمایه‌گذاری برای این پروژه هشت هزار و 355 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به افتتاح شبکه داخلی 20 کیلو ولت در پنج شهرک و ناحیه صنعتی استان آذربایجان‌ غربی تصریح کرد: این افتتاح‌ها در ناحیه صنعتی ایواوغلی، شهرک صنعتی کانی خوی، ناحیه صنعتی نالوس، شهرک صنعتی شماره دو ماکو و شهرک صنعتی پلدشت با سرمایه هفت هزار و 383 میلیون ریال انجام می‌شود.

جوی بیان کرد: در ایام دهه فجر طرح شبکه آبررسانی خط انتقال آب و اتاقک سرچاهی و منع هوایی در شهرک صنعتی فاز دو ماکو و نیز خط انتقال آب و اتاقک سرچاهی و تجهیز چاه و منع هوایی ناحیه صنعتی خلیفه‌لو برای بهره‌برداری پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌ غربی افزود: از سوی دیگر عملیات اجرایی فاز فرایندی تصفیه‌خانه شهرک شماره سه ارومیه در سه ماهه آینده به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.