شهرکرد؛

اجرای ۱۲۰ ویژه برنامه دهه فجر در مساجد

امسال ۱۲۰ عنوان ویژه برنامه دهه فجر در مساجد استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، از برگزاری ۱۲۰ عنوان ویژه برنامه دهه فجر در مساجد استان خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی عزیزی گفت: این برنامه ها با همکاری کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان و به منظور تبیین نقش مساجد در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، مشارکت هر چه بیشتر نمازگزاران مساجد در آیین های گرامیداشت ایام الله دهه فجر و آشنایی آنان با دستاوردهای انقلاب اسلامی اجرا می شود.

وی افزود: مسابقات مقاله نویسی، خاطره نویسی و ... با موضوع انقلاب اسلامی، اجرای برنامه 10 شب در 10 مسجد منتخب، برگزاری جشن فجر در مساجد سراسر استان، پخش سرودهای انقلابی از بلندگوی مساجد در طول دهه فجر، نصب پرچم جمهوری اسلامی در اماکن و مغازه های اطراف مساجد، انتخاب مساجد نمونه در جریان انقلاب اسلامی، توزیع کارت های قرآنی حفظ جزء سی ام قرآن کریم در مساجد بخصوص برای جوانان، محافل انس با قرآن در 70 مسجد منتخب، ادای 2 رکعت نماز شکر پیروزی انقلاب اسلامی، هماهنگی سر دادن ندای تکبیر در شب یوم الله 22 بهمن در خیابان های مقابل مساجد، ختم هر شب ۱۳۵۷ صلوات به میمنت سال پیروزی انقلاب اسلامی و به یاد امام و شهدا در کلیه مساجد و اهدای هدیه به متولدین بهمن سال ۵۷ از جمله این ویژه برنامه هاست.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار