یاسوج؛

اجرای 10 طرح اقتصادی از اعتبارات سفر رئیس جمهوری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 120 میلیارد ریال از اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان به 10 طرح اقتصادی مصوب این سفر پرداخت شده است.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مجید محنایی در نشست بررسی طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این 10 طرح اقتصادی هم اینک در حال اجرا هستند. 

وی گفت: 57 طرح اقتصادی در زمینه‌های مختلف در سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد برای دریافت تسهیلات سرمایه گذاری مصوب شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعدادی از این 57 طرح دارای مشکلات اجرایی، مدیریتی، حقوقی و منابع هستند که باید بررسی و برطرف شوند.

محنایی بیان کرد: 6 هزار و 460 میلیارد ریال تسهیلات ریالی و 955 میلیون یورو تسهیلات ارزی برای این 57 طرح اقتصادی به بانک‌های عامل کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شده است. 

وی عنوان کرد: مدیران برخی بانک‌های عامل کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده‌اند که به دلیل مشکلات منابع نمی‌توانند تسهیلات مورد نیاز را پرداخت کنند.

محنایی ابراز داشت: به همین دلیل درخواست تشکیل نشستی در تهران برای بررسی این مشکل از سوی مدیران بانک‌های عامل کهگیلویه و بویراحمد داده شده است. 

وی گفت: این نشست دوشنبه هفته جاری با حضور مدیران عامل بانک‌های 13 گانه و شعب بانک‌های متناظر آنها در کهگیلویه و بویراحمد و به زودی نیز با حضور استاندار استان و مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی در تهران تشکیل می‌شود.

محنایی اظهار داشت: اجرای این 57 طرح اقتصادی کمک بسزایی به رشد، توسعه و پیشرفت همه جانبه کهگیلویه و بویراحمد خواهد کرد.

رئیس جمهوری 24 و 25 مرداد سال جاری به یاسوج سفر کرده بود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.