فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان؛

شهدا شناسنامه حقیقی ایران اسلامی

شهدا شناسنامه حقیقی ایران اسلامی هستند.

شهدا شناسنامه حقیقی ایران اسلامی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا به هیچ گروه، حزب و مذهب خاصی تعلق ندارند بلکه شناسنامه حقیقی ایران اسلامی و ملت قهرمان و شهید پرور ایران هستند.

سردار پاسدار حسین معروفی در یادواره شهدای شهرستان سیب و سوران با حضور فرماندار، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در سرسرای ورزشی اداره ورزش و جوانان این شهرستان افزود: در طول تاریخ هر ملت و گروهی را به عقبه و پیشینه آن می شناخته اند که عقبه و پیشینه ایران اسلامی شهدا هستند.

وی افزود: شهدا بنا به وظیفه ای که قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص) مشخص نموده اند برای حفظ ارزشهای اسلامی، تمامیت ارضی میهن و دفاع از جان و مال و ناموس ملت، بدون هیچ گونه چشم داشت مادی جان خود را فدا کردند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: شهدا متعلق به هیچ گروه، حزب، قوم و مذهب خاصی نیستند بلکه متعلق به تمام ملت ایران هستند.

وی با بیان اینکه شهدا قدرت نرم ایران اسلامی هستند بیان کرد: این قدرت بازدارندگی خون شهداست که به دشمنان اجازه مداخله نظامی نداده و نخواهد داد.

وی تصریح کرد: وظیفه امروز ما حفظ و پاسداری از نظام و دستاوردهای آن و هوشیاری در مقابل دسیسه ها و توطئه های دشمنان است.

فرماندار سیب و سوران نیز در این مراسم گفت: امروز دور هم جمع شده ایم تا گرامی بداریم یاد و خاطره کسانی را که بزرگترین هنرشان شهادت بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار