امیر شاه‌صفی:

تهاجم فرهنگی مخرب‌ترین نوع حمله به ملت است/ نیروی هوایی زنده و پویاست

فرمانده نیروی هوایی ارتش، نهاجا را نیرویی زنده و پویا معرفی کرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم فارغ التحصیلی خلبانان PC-6که با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان محمدی فرمانده پایگاه شکاری ترابری شهید دوران، جمعی از فرماندهان و مسئولین و خانواده های معظم شهدا برگزار شد، گفت: اساتید پروازی و کارکنان خدوم و زحمت کش نهاجا مایه آبرو و عزت این نیروی الهی هستند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیروی هوایی اولین نیرویی بود که مورد تحریم قرار گرفت اما همت و تلاش مردانی که آن روزها ایستادگی کردند امروز هم از این نیرو، نیرویی زنده، مقتدر و پویا ساخته است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: دشمنان امروز متوجه شده اند که جنگ سخت و تحریم در برابر اراده و عزم ملت ها پاسخگو نیست از این رو وارد عرصه جنگ نرم شده است.

وی تهاجم فرهنگی را مخرب ترین نوع حمله به یک ملت برشمرد و اظهار داشت: امروز از نظر تجهیزات و توانایی مقابله با تهدیدات سخت دشمن کاستی وجود ندارد چراکه نیروی هوایی زنده و پویاست اما لازم است در زمینه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان از همه ظرفیت ها و توان موجود در جهت مقابله استفاده شود. 

در پایان این مراسم از استاد خلبانان، کارکنان فنی، خلبانان تازه فارغ التحصیل شده ونیز خانواده شهید روستا و شهید عفیفی پور تقدیرشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار