حاجیان زاده در نشست ستاد دهه فجر خبرداد؛

برپایی ویژه‌ برنامه‌های پیروزی انقلاب اسلامی در بیش از 954 مرکز کانون در سراسر کشور

رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر از برپایی ویژه‌ برنامه‌های پیروزی انقلاب اسلامی در بیش از 954 مرکز کانون در سراسر کشور خبرداد.

برپایی ویژه‌ برنامه‌های پیروزی انقلاب اسلامی در بیش از 954 مرکز کانون در سراسر کشوربه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا حاجیان‌زاده رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، صبح امروز دوشنبه 4 بهمن 1395 طی نشست خبری - مطبوعاتی که در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد اهم برنامه های این کمیته را به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان کرد.

وی با اشاره به ماندگار بودن رویداد پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که انتقال‌دهنده ارزش‌های انقلاب اسلامی کودکان و نوجوان است با زبان هنر و ادبیات در ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند.

حاجیان‌زاده خاطر نشان کرد: بی تردید پرورش کودکان و نوجوانانی مومن و معتقد به اهداف متعالی انقلاب تضمین تداوم حرکت بزرگ تاریخ بشری است که بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) آن را به سر منزل مقصود رساند و هم اکنون نیز رهبر فرزانه انقلاب با درایت و شجاعت سکان هدایتش را به عهده دارند .

وی با معرفی اعضای تشکیل‌دهنده کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)،‌گروه کودک و نوجوان رادیو ایران، گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما،انتشارات مدرسه و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعضای این کمیته هستند که برنامه‌هایی برای مخاطبان کودک و نوجوان در طول دهه فجر برگزار خواهند کرد.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه برنامه‌هایی با محتوای شاد و تأثیرگذار در گرامیداشت سی وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی این کمیته انجام خواهد شد، گفت: تجلیل میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب در حرم امام خمینی (ره) و برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی از جمله برنامه های این دهه می باشد.

او اضافه کرد: انتشار پوستر کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقه عکس و فیلم در پورتال کودک 24 (koodak24.ir)، گرامی‌داشت لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی(ره) در مرقد مطهر، نمایش نیم بهای فیلم های کودک و نوجوان در سینمای کانون در سراسر کشور، حضور مربیان قصه‌گوی کانون در مدارس تهران، برپایی نمایشگاه کتاب‌های کانون، برگزاری 940 مراسم جشن و شادی در مراکز فرهنگی‌هنری کانون کشور و ... از جمله برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ایام الله دهه فجر  است.

حاجیان‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، برپایی نمایشگاه آثار برگزیده ششمین دوسالانه هنرهای تجسمی اعضای مراکز کانون، گشایش مراکز فرهنگی هنری در استان‌های مختلف و برپایی ویژه‌ برنامه‌های پیروزی انقلاب اسلامی در بیش از 954 مرکز کانون در سراسر کشور از جمله برنامه‌ها‌ی این کمیته در سراسر کشور است .


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار